کد خبر : 3745
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹

خبرنگار: احسان سبزی زاده

دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه با فرماندار جدید شهرستان گتوند

دیدار خبرنگاران و اصحاب رسانه با فرماندار جدید شهرستان گتوند
به گزارش موج زاگرس:شنبه۲۴تیرماه۱۴۰۲ اصحاب رسانه و مطبوعات به همراه حمید بهداروندی رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی، با مهندس عباس عباسی زاده فرماندار جدید شهرستان گتوند در محل سالن جلسات فرمانداری دیدار و گفتگوکردند.
  • حمید بهداروندی ضمن اعلام این خبر گفت:خبرنگاران زبان گویای مردم هستند که بدون هیچ گونه چشم داشتی در راه اعتلا و پیشرفت نظام جمهوری اسلامی قلم فرسایی می کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند افزود:حمایت همه جانبه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گتوند در دستور کارخود قرار دارد و هرگونه برخورد قهری با این قشر زحمتکش فرهنگی دلسردی اصحاب رسانه را به دنبال خواهد داشت و شایسته است مسئولان نهایت همکاری را با خبرنگاران در راه پیشرفت شهرستان داشته باشند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گتوند ضمن تشکر از نگاه ویژه مهندس عباس عباسی زاده نسبت به حوزه فرهنگ خاطر نشان کرد:باتوجه به شناختی که از فرماندار جدید داریم ایشان فردی علاقه مندبه حوزه فرهنگ می باشند و دغدغه شان فرهنگ سازی و برنامه ریزی اصولی فرهنگی درسطح شهرستان است که در جلسات متعدد آتی قرار بر هم اندیشی بااهالی فرهنگ و هنر درشروع کار خود در فرمانداری خواهند داشت.

عباس عباسی زاده فرماندار شهرستان گتوند نیز در ابتدای جلسه ضمن قدردانی از اصحاب رسانه گفت: در شهرستان گتوند باید بهای بیشتری به فرهنگ و اصحاب رسانه داده شود،و خبرنگاران به عنوان صدای مردم باید در جلسات حضور داشته باشند.

وی یادآورشد:به منظور پیشبرد اهداف و رفع نواقص در شهرستان از این قشر استفاده خواهد شد، و همچنین پتانسیل هایی که در این شهرستان وجود دارد باید به مخاطب نشان داده شود.

عباسی زاده تاکید کرد:جایگاه خبرنگاران درجلسات شهرستان بسیار پراهمیت است و جامعه زمانی پیشرفت خواهد کرد که مشکلاتشان ازطریق رسانه به گوش مسئولان برسد.

گفتنی است در این دیدار صمیمی یاسر محمد جونی معاون فرماندار،سجاد مقامی بخشدار مرکزی وابراهیم مندنی پور بخشدارعقیلی وخبرنگاران حضور داشتندکه درپایان به نقطه نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.