کد خبر : 2741
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۱۱

دیدار صمیمانه به همراه افطاری استاندار خوزستان با پسران و دختران بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی+تصاویر

دیدار صمیمانه به همراه افطاری استاندار خوزستان با پسران و دختران بی سرپرست تحت پوشش بهزیستی+تصاویر
استاندار خوزستان با حضور در دو مرکز حمایتی تحت پوشش بهزیستی از نزدیک وضعیت و نحوه نگهداری پسران و دختران این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش موج زاگرس،  علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان شامگاه چهارشنبه ۲۳ فروردین با حضور در دو مرکز حمایتی تحت پوشش بهزیستی از نزدیک وضعیت و نحوه نگهداری پسران و دختران این مراکز را مورد بررسی قرار داد.

حسینی محراب ضمن تسلیت ایام لیالی قدر و شهادت امیر المومنین از این دیدار صمیمی ابراز مسرت و خوشحالی کرد.

استاندار خوزستان در این دیدار صمیمی و با نشاط، با نشستن در کنار پسران و دختران بی سرپرست و اهدای هدایایی آنها را مورد تفقد و دلجویی قرار داد.

حسینی محراب افزود: ما مسئولان و کارگزاران نظام وظیفه داریم از پسران و دخترانی که آسیب های اجتماعی بسیاری را متحمل شدند به هر نوعی حمایت کنیم.

وی از بانوانی که مانند مادر در این مراکز مشغول به خدمت هستند تشکر و قدردانی کرد و همچنین از خیرینی که بدون هیچ چشم داشتی این مراکز را راه اندازی کردند اجر و پاداش اخروی را از خداوند خواستار شد.

حسینی محراب تاکید کرد: وظیفه ما در کنار نگهداری و حمایت از این پسران و دختران، آموزش و یادگیری است، بسیاری از این نوجوانان علاقه مند به حرفه ای هستند که باید شرایط آن مهیا شود تا در آینده بتوانند بصورت مستقل وارد جامعه شوند.

استاندار خوزستان با تشکر و قدردانی از پرسنلی که در این مراکز فعالیت می کنند، گفت: شما کار بزرگی بر عهده دارید، اینکه سعی می‌کنید برای این پسران و دختران خلاء وجود پدر و مادر را پر کنید و آن ها را شاداب و بانشاط و امیدوار نگه دارید، مطمئناً در پیشگاه خداوند متعال از اجر و پاداش بی پایانی برخوردار خواهید بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.