کد خبر : 4923
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱

رأی پرونده فساد مالی در شهرداری آبادان صادر شد

رأی پرونده فساد مالی در شهرداری آبادان صادر شد
رئیس دادگستری آبادان گفت: عضو اصلی شورای شهر آبادان درباره اتهام تبانی در معاملات دولتی به یک سال حبس و جزای نقدی، درباره تصرف عدوانی به رفع تصرف و یک سال حبس محکوم شد.

به گزارش موج زاگرس،  نعمت‌الله روشن‌روان رئیس دادگستری آبادان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱، پرونده قضایی با اتهامات متعدد مالی برای یکی از اعضای شورای شهر و یکی از معاونین شهرداری آبادان تشکیل شد که پس از انجام تحقیقات مقدماتی، رای بدوی و سپس تجدیدنظر این پرونده صادر و به اصحاب پروند ه ابلاغ شد. .

وی افزود: بر اساس این رأی، عضو اصلی شورای شهر آبادان درباره اتهام تبانی در معاملات دولتی به یک سال حبس و جزای نقدی، درباره تصرف عدوانی به رفع تصرف و یک سال حبس و درباره اتهام انتقال منافع مال غیر به استرداد ملک و ۲ سال و یک روز حبس تعزیری محکوم شد.

رئیس دادگستری آبادان عنوان کرد: معاون وقت عمرانی و بازآفرینی شهری شهرداری آبادان نیز به عنوان متهم ردیف دوم پرونده، به اتهام مشارکت در تبانی در معاملات دولتی به تحمل سه سال حبس تعزیری و انفصال دائم از خدمات دولتی و شرکت‌ها و موسسات وابسته به دولت و شهرداری‌ها محکوم شد.

روشن‌روان گفت: دستگاه قضایی اراده راسخ در مبارزه با فساد اداری دارد و در تحقق این امر هم به صورت پیشگیرانه و نظارتی و هم با برخورد قاطعانه و قانونی ورود می‌کند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.