کد خبر : 5179
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵

راه اندازی پژوهشکده خط لوله نفت در دانشگاه شهید چمران اهواز

راه اندازی پژوهشکده خط لوله نفت در دانشگاه شهید چمران اهواز
غلامرضا اکبری‌زاده با اشاره به ارتباط‌های علمی و پژوهشی بسیار خوب دانشگاه شهید چمران اهواز با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: باهدف ارتباط صنعت با دانشگاه، تاکنون چندین طرح موفق برای این شرکت توسط محققان دانشگاه انجام شده است.

به گزارش موج زاگرس،  غلامرضا اکبری‌زاده با اشاره به ارتباط‌های علمی و پژوهشی بسیار خوب دانشگاه شهید چمران اهواز با شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: باهدف ارتباط صنعت با دانشگاه، تاکنون چندین طرح موفق برای این شرکت توسط محققان دانشگاه انجام شده است.

وی به نشست اخیر دانشگاه با مدیران و روسای واحد‌های مختلف شرکت مناطق نفت‌خیز اشاره کرد و افزود: در این نشست مقرر شد مرکز پژوهشی خط لوله در دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز راه‌اندازی شود.

اکبری زاده می‌گوید: با راه‌اندازی این پژوهشکده، ۲ نیاز جدی مناطق نفت‌خیز به تکنیک‌های بازرسی خط لوله به صورت هوشمند و هوشمندسازی خطوط لوله انتقال رفع خواهد شد.

به گفته رئیس دانشکده مهندسی دانشگاه شهید چمران اهواز؛ این هوشمندسازی شامل حفاظت کریدور‌های خط لوله، امنیت خطوط لوله و… است.

وی با اشاره به بهره‌گیری از پتانسیل دانشجویان در این پژوهشکده، ادامه داد: در هر مرکز پژوهشی، مهم‌ترین اعضای مرکز دانشجویان به ویژه دانشجویان تحصیلات تکمیلی هستند و طرح‌های مختلف را به ثمر می‌رسانند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.