کد خبر : 6164
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴

استاندار خوزستان:

رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع در خوزستان

رفع موانع تولید و حمایت از واحدهای تولیدی و صنایع در خوزستان
استاندار خوزستان گفت:تلاش ما این است که تا جای ممکن مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع را مورد بررسی قرار داده و موانع تولید را رفع کنیم.

به گزارش موج زاگرس  ، از اهواز استاندار خوزستان در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز موضوع بدهکاری تعدادی از شرکت‌های فولادی به شرکت ملی گاز مطرح شد؛ طبعا صنایع این گرایش را دارند که آن بخش از مطالبات دولت که جریمه دیرکرد ندارد را با تاخیر پرداخت کنند و اولویت شان در واقع پرداخت بدهی های بانکی ست.

وی افزود: از سوی دیگر شرکت گاز و دیگر شرکت های خدمات رسان باید تعهدات خود به دولت را پرداخت کنند و این شرایط موجب اعمال برخی تضییقات از سوی شرکت گاز علیه صنایع بدهکار می‌شود که در نهایت منجر به آسیب دیدن تولید می‌شود.

استاندار خوزستان ادامه داد: با توجه به اهمیت تولید در جلسه امروز از صنایع خواسته شد بدهی های خود را به موقع پرداخت کنند و یک فرصتی به شرکت های فولادی بدهکار داده شد که بتوانند تا پایان فروردین ماه مطالبات شرکت گاز را پرداخت کنند.

حسینی محراب عنوان کرد: همچنین شرکت لوله سازی به برخی از بانک ها بدهی دارد که فرصتی نیز برای آن در نظر گرفته شد تا بدهی خود را پرداخت کند.

استاندار خوزستان گفت: در مجموع هدف و تلاش ما این است که تا جای ممکن مشکلات واحدهای تولیدی و صنایع را مورد بررسی قرار داده و موانع تولید را رفع کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.