کد خبر : 5572
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۱

باحضور مدیرکل آموزش و پرورش و رئیس بسیج فرهنگیان استان خوزستان برگزار شد:

رویداد بزرگ قرآنی هم‌نوای قرآن- هم صدای غزه+تصاویر

به گزارش موج زاگرس، با حضور مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان خوزستان، سرهنگ جمالی رییس سازمان بسیج فرهنگیان استان ، بهمئی ریاست آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز و جمع کثیری از مسئولین استان و ناحیه، مراسم معنوی هم نوای قرآن ، هم صدای غزه در دبیرستان انقلاب این ناحیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، بهمئی مدیریت ناحیه۳ ، ضمن خیر مقدم به مدعوین و دانش آموزان و تسلیت ایام سوگواری حضرت زهرا سلام الله علیها گفت: انس با قرآن موجب تقرب و نزدیکی به خداوند است و هر چه‌قدر فرزندانمان را به فراگیری آیات نور ترغیب و تشویق کنیم ، موجب موفقیت و عاقبت بخیری آنها خواهد شد .

وی رمز سربلندی مردم مظلوم غزه را نیز همین اعتقاد به قرآن و تقرب به درگاه حق دانست.

در ادامه ، حمیدی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: تربیت دانش آموزانی در تراز ارزش های انقلاب اسلامی منوط به فراهم آوردن فرصت های متعدد برای دانش آموزان جهت انس با آیات قرآن کریم است ، چرا که حرکت در مسیر قرآن زمینه ساز موفقیت برنامه های تربیتی در سطح آموزش و پرورش خورستان است.

 حمیدی نژاد در عین حال با اظهار اینکه عمل به مفاهیم و آموزه های قرآنی موجب موفقیت تحصیلی دانش آموزان در سایر حوزه ها خواهد شد؛ خاطرنشان کرد: بی شک ارتباط با قرآن در همه ابعاد وجودی زندگی شخصی افراد تاثیر مثبت خواهد گذاشت و بر این اساس تعلیم و تعلم مفاهیم قرآن کریم می تواند نقش مهمی در تربیت نسل آرمانی انقلاب ایفا کند.

 مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان ضمن تاکید بر ضرورت اجرای طرح ها و برنامه های قرآنی در سطح مدارس استان و علی الخصوص مدارس غیردولتی؛ توضیح داد: یکی از برنامه های مجموعه تعلیم و تربیت استان در حوزه فعالیت های قرآنی توجه ویژه به مدارس غیردولتی و دانش آموزان این مدارس است و بر این اساس می بایست با اجرای برنامه های متعدد فرهنگی و تربیتی در راستای ارتقای شاخص های تعلیم و تربیت گام برداشت‌.

در انتهای این مراسم ، به مقام آوران قرآنی آموزش و پرورش ناحیه۳ هدایایی تقدیم شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.