کد خبر : 4558
تاریخ انتشار : یکشنبه ۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۰

ریاست اداره آموزش و پرورش حمیدیه:

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه از رتبه آوران آی مت تجلیل کرد

ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه از رتبه آوران آی مت تجلیل کرد
عادل حلفی رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه از دانش آموزان و همچنین مربیان توانمند و پرتلاش حمیدیه جهت کسب رتبه برتر استانی آی مت، تجلیل کرد.

به گزارش موج زاگرس به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش حمیدیه، عادل حلفی رئیس اداره آموزش و پرورش از دانش آموزان و همچنین مربیان توانمند و پرتلاش جهت کسب رتبه برتر استانی آی مت، تجلیل کرد.

عادل حلفی طی مصاحبه  بیان داشت: چنانچه والدین محترم اطلاع داشته باشند که با شروع این طرح برای فرزندان خود در آینده چه سرمایه گذاری مفیدی انجام داده و آنها را از مشکلات آموزشی نجات خواهند داد بی شک شرایطی محیا می کنند که فرزندشان بتواند در این کلاس ها شرکت کند، برای این مقوله برنامه ریزی خواهند کرد و پیگیر آموزش های خاص طرح “آی مت” خواهند بود.

وی افزود:هر وقتی از ریاضیات حرف می زنیم عموم جامعه فقط فرمول ها و اعداد مدنظرشان است در حالی که امروزه حتی بی سوادترین افراد نیز به یادگیری پایه ای ریاضی نیازمند هستند.ریاضیات برای همه اقشار جامعه مورد نیاز است طوری که حتی یک ورزشکار هم در طول روز نیاز به محاسبه مخارج زندگی خود دارد و یا یک نانوا با پول و اعداد و ارقام سروکار دارد، پس والدین بدانند که منظور از “آی مت”، ریاضیات به صورت پیشرفته و فرمول های سخت نیست

انتهای پیام/بهار آب روشن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.