کد خبر : 734
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

مسئول فضای مجازی اداره کل حفظ آثار مقدس قزوین:

ساخت نماهنگ« لبخند سحر» در قزوین/فرزند خوزستان،محمد رامزی آهنگساز این نماهنگ است

ساخت نماهنگ« لبخند سحر» در قزوین/فرزند خوزستان،محمد رامزی آهنگساز این نماهنگ است
نماهنگ «لبخند سحر» با موضوع اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح و بسیج مردمی در برابر هرگونه تجاوز دشمنان، ساخته شده است.

به گزارش موج زاگرس؛«کامبیز مهاجر» مسئول روابط عمومی و فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین بیان کردند: نماهنگ «لبخند سحر» با خوانندگی «جعفر حسینی» و «حمید ولدی» از تولیدات هنری، واحد فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین است.

وی افزود: نماهنگ «لبخند سحر» با موضوع اتحاد و همبستگی نیروهای مسلح و بسیج مردمی در برابر هرگونه تجاوز دشمنان، ساخته شده است.

مهاجر ادامه داد: فیلمبرداری نماهنگ «لبخند سحر» نیز در روزهای آینده آغاز خواهد شد و مقرر شده این اثر در آغاز هفته دفاع مقدس رو نمایی شود.

مسئول روابط عمومی و فضای مجازی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت:آهنگسازی این اثر را «محمد رضا رامزی» و تنظیم آن را «محسن مالمیر» از هنرمندان مشهور کشور بر عهده دارند.

محمدرامزی ،فرزند برومند خوزستان با مدرک ارشد شیمی و صنایع شیمیایی و لیسانس صدابرداری از هفت سالگی موسیقی رو در کشور امارات متحده عربی با ساز گیتار شروع کرده و مدت ۲۵ سال به نوازندگی ۱۵ ساز و تدریس و اجرای کنسرت در کنار هنرمندان بزرگ چون مهدی یغمایی،امین حبیبی،مرحوم ناصر عبدالهی و مرتضی پاشایی مشغول است.

رامزی در کارنامه خود،سابقه همکاری با صداوسیمای تهران برنامه تلویزیونی سکنجبین شبکه ۳،قاچ خندوانه شبکه نسیم،برنامه چهلستون شبکه قزوین و همکاری با اداره های نشر اثار دفاع مقدس،ارتش جمهوری اسلامی ،تیم های ورزشی لیگ را دارد.

انتهای پیام/ب.آب روشن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.