کد خبر : 2231
تاریخ انتشار : جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

سوادآموزی جایگاه مهمی در گفتمان امام خمینی (ره) دارد/نهضت سوادآموزی مصداق عینی تحول در تاریخ انقلاب اسلامی است

سوادآموزی جایگاه مهمی در گفتمان امام خمینی (ره) دارد/نهضت سوادآموزی مصداق عینی تحول در تاریخ انقلاب اسلامی است
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به جایگاه مهم سوادآموزی در گفتمان امام خمینی (ره)؛ اظهار کرد: نهضت سوادآموزی مصداق عینی تحول در تاریخ انقلاب اسلامی و حرکتی ماندگار و استوار است.

به گزارش موج زاگرس،  مسعود حمیدی نژاد امروز چهارشنبه ۷ دی ماه ۱۴۰۱ همزمان با سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی و در جمع فعالان سوادآموزی استان اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی بر پایه تفکرات ارزشمند حضرت امام خمینی(ره) بنا نهاده شده است و نقطه عطف این گفتمان گسترش دانش و علم و ریشه کن شدن بی سوادی در جامعه است.

 

وی با اشاره به موفقیت نهضت سوادآموزی و تحقق ۹۷ درصدی میزان باسوادی در کشور؛ خاطرنشان کرد: موفقیت در نهضت سوادآموزی می بایست به عنوان یک الگوی به سایر بخش های کشور تسری پیدا کند. یکی از حوزه های مهمی که می باید با تکیه بر این الگوی موفق دنبال شود؛ نهضت سواد رسانه ای است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان ضمن تاکید بر اهمیت سوادآموزی در تحقق اهداف انقلاب و نقش امام خمینی (ره) در موفقیت این حوزه؛ یادآور شد: نهضت سوادآموزی مصداق عینی تحول در تاریخ انقلاب اسلامی است و این الگوی موفق بی شک می تواند به عنوان یک تجربه موفق به سایر بخش ها و حوزه ها ارائه شود‌

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.