کد خبر : 5693
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان:

شهرداران استان خوزستان باید نسبت به فضاسازی شهر اقدام کنند

شهرداران استان خوزستان باید نسبت به فضاسازی شهر اقدام کنند
فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان گفت: مانند اربعین که خادمین در موکب خدمت می‌کنند در راهیان نور نیز افرادی هستند که به کاروان‌های راهیان نور خدمات رسانی می‌کنند که امسال تعداد خادمان ۱۴۰ هزار اعلام شده است.

به گزارش موج زاگرس،  سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان امروز در نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج، اظهار کرد: هدف اساسی این نشست، ایجاد تمهیدات و بسترسازی مناسب برای ورود کاروان‌های راهیان‌نور به استان خوزستان است.

وی عنوان کرد: یکی از موضوعات مهم در خصوص راهیان نور، اعزام کاروان‌ها است که ستاد‌های استانی با محوریت استاندار باید فعال بشوند و انتظار می‌رود هر استان برای پشتیبانی از راهیان نور در حوزه ترابری، تغذیه و درمان پیش بینی‌های لازم را انجام دهد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: اکنون تدارکات برای برگزاری راهیان نور دانش آموزی برقرار است که این قشر عزیز در حال آمدن هستند و بلافاصله راهیان نور دانشجویی آغاز می‌شود که پس از آن نیز راهیان نور مردمی پیش از تحویل سال راهی مناطق عملیاتی دفاع مقدس می‌شوند.

وی عنوان کرد: یکی از مسائل مهم در امر راهیان‌نور، ایمنی جاده‌ای است که باید در بحث تردد‌های جاده‌ای پیش بینی‌های لازم انجام شود؛ هم پلیس راهور و هم کسانی که متولی امر هستند برای تردد‌های جاده‌ای باید تمهیدات لازم را برای ایمنی زائران پیش بینی کنند.

شاهوارپور خاطرنشان کرد: شهرداران استان خوزستان باید نسبت به فضاسازی شهر اقدام کنند تا زائرانی که از خارج از استان وارد می‌شوند فضا را شهدایی ببینند.

وی با اشاره به وجود ۱۴۰ هزار خادم شهدای داوطلب، یادآور شد: مانند اربعین که خادمین در موکب خدمت می‌کنند در راهیان نور نیز افرادی هستند که به کاروان‌های راهیان نور خدمات رسانی می‌کنند که عمق بخشی به راهیان نور و بحث تربیتی در این زمینه محسوب می‌شود.

شاهوارپور همچنین در خصوص وضعیت اسکان زائران بیان کرد: برخلاف سال گذشته که معمولا زائران در مساجد و مدارس مستقر می‌شدند، امسال تدارکات خوبی برای اسکان زائران راهیان نور دیده شده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به رونق یافتن بازارچه‌های مرزی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس، گفت: درخواستی از استان‌های میزبان صورت پذیرفته تا خرید‌های خود را از استان خوزستان انجام دهند.

پایان پیام/

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.