کد خبر : 3401
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۱

خبرنگار:احسان سبزی زاده

شهردار اسبق گتوند،گزینه‌ی منتخب شورا برای شهرداری صالح شهر

شهردار اسبق گتوند،گزینه‌ی منتخب شورا برای شهرداری صالح شهر

اعضای شورای اسلامی صالح شهر صدیقه میری شهردار اسبق گتوند،را به عنوان شهردار جدید این شهر انتخاب کردند.

به گزارش موج زاگرس؛ نمایندگان مردم در شورای اسلامی صالح شهر در نشست هم اندیشی با محوریت انتخاب شهردار که صبح روز سه شنبه ۶ تیر ماه ۱۴۰۲ برگزار شد پس از بررسی گزینه های متعدد صدیقه میری شهردار اسبق شهرهای گتوند و پلدختر را با توجه تخصص، توانمندی، و پاکدست بودن به عنوان شهردار منتخب این شهر به استانداری معرفی کردند تا مراحل قانونی اخذ استعلامات و تاییدیه‌های لازم صورت گیرد.

وی در سال ۹۶ به عنوان اولین شهردار زن در خوزستان در شهرستان گتوند مشغول به کار شدو شهرداری گتوند تحت مدیریت وی در سال های ۹۸ و ۹۹ از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی به عنوان برترین شهرداری استان و یکی از دستگاههای برتر اجرایی استان خوزستان معرفی شد.

میری دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت دولتی و چندین گواهینامه‌ معتبر بین‌المللی در زمینه‌های مختلف اقتصاد شهری و گردشگری، شهرسازی، خدمات شهری و مدیریت شهری است.

عضویت در شورای اسلامی شهر اندیمشک در دوره چهارم،شهردار اسبق شهرهای گتوند و پلدختر،چهار سال عضو کانون بازنشستگان و۴ سال عضو شورای حل اختلاف هیأت مالیاتی شهر اندیمشک از جمله سوابق کاری و درخشان میری شهردار منتخب صالح شهر به استانداری می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.