کد خبر : 2258
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

استاندار خوزستان در نشست صمیمانه با مدیران شرکت‌های نفت و پتروشیمی مطرح کرد؛

صنایع نفت و پتروشیمی از عوامل مهم توسعه استان هستند/ زنجیره ارزش را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد/ باید مسیر را برای سرمایه گذاری نفتی باز کرد

صنایع نفت و پتروشیمی از عوامل مهم توسعه استان هستند/ زنجیره ارزش را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد/ باید مسیر را برای سرمایه گذاری نفتی باز کرد
استاندار خوزستان گفت: صنایع مرتبط با نفت و پتروشیمی را باید در بخش‌های پایین دستی قوت ببخشیم؛ زیرا این صنایع یکی از عوامل مهم برای توسعه استان به شمار می‌روند.

به گزارش موج زاگرس،  نشست مدیران شرکت‌های نفت و پتروشیمی استان امروز دوشنبه ١٢ دی‌ماه با علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست اظهار داشت: صنایع مرتبط با نفت و پتروشیمی را باید در بخش‌های پایین دستی قوت ببخشیم؛ زیرا این صنایع یکی از عوامل مهم برای توسعه استان به شمار می‌روند.

حسینی محراب بیان داشت: باید به سمتی برویم که سرمایه گذاری‌ کشورهای دوست در خوزستان انجام شود.

وی بر تکمیل زنجیره ارزش تاکید کرد و عنوان داشت: زنجیره ارزش را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد تا زمینه سرمایه‌گذاری دانش بنیان فراهم کنیم.

استاندار خوزستان با بیان اینکه در کارها هیچ نشدی وجود ندارد؛ تصریح کرد: باید مسیر را برای سرمایه گذاری نفتی باز کرد.

حسینی محراب در پایان با اشاره به فعالیت‌های انجام شده از سوی شرکت‌ها در قالب مسؤولیت‌های اجتماعی گفت: مسوولیت‌های اجتماعی انجام شده برای مردم بیان شود تا افکار عمومی رضایتمندی پیدا کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.