کد خبر : 6145
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۴

سید محسن موسوی زاده، منتخب مردم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه:

ضرورت نگاه تمام ساحتی و جامع به مشکلات و معضلات / کاهش نرخ بیکاری اولویت من است/ گزارش به مردم را وظیفه خود می‌دانم

ضرورت نگاه تمام ساحتی و جامع به مشکلات و معضلات / کاهش نرخ بیکاری اولویت من است/ گزارش به مردم را وظیفه خود می‌دانم
منتخب مردم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه در جمع مردم شهرستان حمیدیه در همایش تقدیر از حماسه حضور ، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت : نگاه تمام ساحتی به همه ی شهرهای اهواز ، کارون ، باوی وحمیدیه از اهم برنامه های بنده است .
به گزارش موج زاگرس،    منتخب مردم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه در جمع مردم شهرستان حمیدیه در همایش تقدیر از حماسه حضور ، با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت : نگاه تمام ساحتی به همه ی شهرهای اهواز ، کارون ، باوی وحمیدیه از اهم برنامه های بنده است .
وی با عنوان اینکه بیکاری مشکل و معضل اساسی در حوزه انتخابیه است ، افزود : همان گونه که به عنوان یک برنامه اساسی در انتخابات بیکاری را بیان کردم ، کاهش نرخ بیکاری به صورت جدی دنبال کردم .
منتخب مردم اهواز، کارون ، باوی و حمیدیه با بیان اینکه نمایندگان باید بدانند که همواره از سوی مردم ارزیابی می شوند ، ادامه داد : گزارش به مردم را وظیفه خود می دانم و به آن پایبند خواهم بود.
وی با عنوان اینکه نماینده همه مردم در حوزه انتخابیه خواهم بود، عنوان کرد: همان گونه که قبلا نیز گفته بودم ، پیگیری ها جهت ایجاد وحدت در بین نمایندگان و منتخبان مردم را در دستور کار خواهم داشت .
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.