کد خبر : 3543
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در جلسه مدیران فنی حرفه ای و کاردانش عنوان کرد:

طبق قانون دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام از دانش آموز ممنوع است / اهمیت اجرا و پاسخگویی به وقت بخشنامه ها/ عدم برنامه ریزی و عدم پاسخگویی مدیران مدارس، بررسی می شود

طبق قانون دریافت هرگونه وجه در زمان ثبت نام از دانش آموز ممنوع است / اهمیت اجرا و پاسخگویی به وقت بخشنامه ها/ عدم برنامه ریزی و عدم پاسخگویی مدیران مدارس، بررسی می شود
بهمئی در پایان با بیان اینکه، قدردان زحمات شما هستیم، متذکر شد: بی نظمی، عدم برنامه ریزی و عدم پاسخگویی مدیران مدارس، مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

 به گزارش موج زاگرس،  امروز چهارشنبه ۱۴تیرماه ۱۴۰۲ حسین بهمئی سرپرست این ناحیه در جمع مدیران هنرستان های فنی حرفه ای و کاردانش که با موضوع ثبت نام و پروژه مهر برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات عوامل اجرایی این مدارس، به بحث هدایت تحصیلی اشاره داشت و گفت:  مشاوره های تحصیلی  در جهت راهنمایی ادامه مسیر تحصیلی دانش آموزان  تاثیر زیادی دارد.

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز  به مسائل و نیازمندی های مختص هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش، اشاره و بیان کرد: لازم است نگاه حوزه مشارکت ها و مساعدت خیرین به هنرستان ها و کاردانش ویژه باشد.

بهمئی حفظ و نگهداری تجهیزات هنرستان ها را مهم و ضروری دانست و از مدیران خواست در این زمینه کوشا باشند.

سرپرست آموزش و پرورش به امر ثبت نام دانش آموزان هم اشاره داشت و بیان کرد:  طبق دستورالعمل و قانون در زمان ثبت نام دریافت هرگونه وجه ممنوع است و می بایست کمک های اولیا به مدارس بدون اجبار و با رضایت و داوطلبانه باشد.

بهمئی در خصوص تکریم اولیاء دانش آموزان و درک شرایط همشهریان نیز مطالبی را بیان کرد و گفت با تقوای الهی می‌شود کارها را به نحو احسن پیش برد.

بهمئی در پایان از همه مدیران مدارس فنی حرفه ای و کاردانش و کارشناسان این حوزه در اداره جهت برگزاری این جلسه تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.