کد خبر : 5142
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱:۰۶

خبرنگار: احسان سبزی زاده

طلسم متروکه بودن شهرک مسکونی سد گتوند هنوز شکسته نشده!!!!!!!

طلسم متروکه بودن شهرک مسکونی سد گتوند هنوز شکسته نشده!!!!!!!
سالن ورزشی شهرداری ترکالکی در شهرک مسکونی به دلیل بی توجهی مسئولین شهر مورد استقبال ورزشکاران قرار نگرفت

به گزارش خبرنگار موج زاگرس؛ پس از گذشت یک دهه شهرک مسکونی سد گتوند تعیین تکلیف شد و نیمی از آن به شهرداری ترکالکی ونیمی دیگر به آموزش و پرورش گتوند واگذار شد، قریب به ۲۰ دستگاه ساختمان یک هتل، یک سالن ورزشی و دومینی چمن فوتبال سهم شهرداری ترکالکی شد و شهریور سال ۱۴۰۱ با حضور نماینده،مسئولین محلی و شهرستانی و پیشکسوتان ورزش این سالن راه اندازی شد.و باتوجه به تعمیرات جزئی آذر همان سال مورد استفاده ورزشکاران قرار گرفت .

طولی نکشید با ورود موج گرما به دلیل عدم سیستم سرمایشی و آب سرد کن مورد استقبال قرار نگرفت فریاد مطالبه گری ورزشکاران در فضای مجازی و حقیقی باز هم بی نتیجه ماند و کام ورزشکاران راتلخ کرد و مجبور شدند برای یک بازی به شهر گتوند بروند.

به دنبال آن چمن ورزشگاه شهر ترکالکی که به مدت یک‌دهه شهرداری مسئولیت آن را بر عهده گرفته بود از ابتدای سال جاری نه اداره ورزش و نه شهرداری قریب به سه ماه مسئولیت آن را بر عهده نگرفت و هر کدام توپ را در زمین دیگری انداخت و پس از سوخته شدن چمن به دلیل بی توجهی بلاخره بعد از گذشت دوماه و نیم و اعتراض ورزشکاران اداره ورزش و جوانان مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

حال سوال اینجاست مگر نه شهردار و شورای شهر اعلام کردید که مسئولیت ورزشگاه به عهده اداره ورزش وجوانان است؟ پس چرا سالن ورزشی شهرداری در مجموعه مسکونی سد گتوند از اردیبهشت سال جاری به دلیل عدم سیستم سرمایشی و آب سردکن مورد استقبال ورزشکاران قرار نگرفت و ۶ ماه است که به تعطیلی کشانده شده؟

آیا از حق آلایندگی ۱۰ میلیاردی سهم ورزش ۲۰۰ میلیون تومان برای خرید ۳ دستگاه کولر و یک آب سردکن نبود؟

آیا سزاوار است که یک سالن ورزشی که با پول بیت مال ساخته شده و متعلق به همین مردم است اینگونه بخاطر حداقل امکانات جزئی مورد استفاده قرار نگیرد؟

مسئولین شهر بدانند تا زمانی که دردها و مشکلات ورزشکاران درمان نشوند ناله ها و فریادها خاموش نمی‌شوند.بشنوید فریاد ورزشکاران و بدانید منتقد دشمن شما نیست بلکه خیرخواه شماست.

در پایان از فرماندار محترم شهرستان خواهشمندیم طی یک بازدید میدانی به این مسئله ورود کنند و دستورات لازم را به مسئولین زیربط ابلاغ نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.