کد خبر : 6300
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۳

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

طوفان الاقصی شکست اسرائیل در جنگ با فلسطین است

طوفان الاقصی شکست اسرائیل در جنگ با فلسطین است
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکست تاریخی صهیونیست‌ها قابل ترمیم نیست گفت: صهیونیست‌ها می خواهند انتقام این شکست را با ترور سرداران سپاه جبران کنند و طوفان الاقصی شکست اسرائیل در جنگ با فلسطین را رقم خواهد زد.

به گزارش موج زاگرس،  سردار رمضان شریف یکشنبه در آئین گرامیداشت شهدای کنسولگری دمشق که در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد با بیان اینکه صهیونیست‌ها باید بدانند جای هر سرباز شهید را سربازان دیگر پر می‌کنند اظهار کرد: حدود هفتاد و پنج سال است که مبارزات مردم فلسطین به صورت مداوم ادامه دارد و در این راه مردم بسیاری شهید شدند.

سردار شریف با اشاره به جنگ ۶ روزه میان اسرائیل و برخی کشورهای عربی اظهار کرد: در همان زمان امام راحل در بیانیه‌ای خطرات اسرائیل را یادآوری کرد.

رژیم صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خود نخواهد رسید

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیست مدعی دژی شکست ناپذیر است گفت: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و شاهد طوفان الاقصی علیه رژیم صهیونیست هستیم.

سردار شریف بابیان اینکه امروز ۶ ماه از عملیات طوفان الاقصی می‌گذرد و شاهد چهره شکست خورده رژیم صهیونیستی هستیم اظهار کرد: جنگ ۶ ماهه طوفان الاقصی مرهون جانفشانی‌های مقاومت است و رژیم صهیونیستی ۶ ماه است که بر دروازه‌های غزه‌ بدون پدافند هوایی، می‌کوبد اما به هیچ یک از اهداف خود نرسیده است.

وی با اشاره به راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: در ۲ هفته گذشته نیم میلیون نفر به تنهایی در لندن علیه صهیونیست‌ها شعار دادند و میلیون‌ها نفر در جهان از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند که این پیامد عملیات فداکارانه و مؤثر طوفان الاقصی است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابیان اینکه محور مقاومت با الهام بخشی از انقلاب اسلامی و هدایت‌های امامین انقلاب شکل گرفته است و عرصه را برای رژیم صهیونیست تنگ کرده خاطر نشان کرد: فلسطینی‌ها با عملیات طوفان الاقصی نشان دادند رژیم صهیونیست لانه عنکبوتی بیش نیست، که با اراده رزمندگان حماس فرو ریخته و هیمنه صهیونیست‌ها از هم پاشیده شده است.

نامگذاری روز قدس باعث شد قدس به فراموشی سپرده نشود

سردار شریف اضافه کرد: مردم ایران پرچمدار حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستند و برای مردم افتخار است که پرچم حق را به دست گرفته‌اند.

وی بابیان اینکه امت فلسطین می‌دانند که ملت ایران حامی مردمان این سرزمین هستند گفت: این جنگ به پیروزی خواهد رسید و برنده فلسطین است و کسانی که از رژیم صهیونیستی حمایت می‌کنند بازنده این جنگ هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.