کد خبر : 745
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۷

عملیاتی های ستاد نشین/حقوق های عملیاتی ستادی ها

عملیاتی های ستاد نشین/حقوق های عملیاتی ستادی ها
چگونه می‌شود کسی دکلبان باشد و حقوق و مزایای اقماری و عملیاتی دریافت کند ولی در ستاد مشغول بکار باشد؟!

به گزارش موج زاگرس؛شرکت ملی حفاری ایران عملکرد درخشان خود در طول ۴ دهه پس از انقلاب را مرهون زحمات و تجربه و تخصص نیروهایی ست که تا پای جان و در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی تحریمی و کلکسیونی از کمبود ها از خود رشادت ها نشان دادند.

جناب دکتر گلپایگانی ، به لطف خدا و تلاش‌های حضرتعالی و دیگر زحمت‌کشان این عرصه در طول یک سال گذشته با کاریابی تعداد بیشتری از دکل های حفاری و رسیدن شرکت به تراز مالی مثبت نور امید در دل کارکنان روشن شده است.
همانگونه که مستحَضرید با افزایش تعداد دکل‌های فعال، این روزا کمبود نیروی متخصص در کلیه واحدهای عملیاتی شرکت مشهود است تا جایی که پرسنل در استفاده از مرخصی استحقاقی‌ سالیانه و پیدا شدن نفر جایگزین با چالش جدی رو به رو هستند.
از سویی دیگر بیش از صدها نفر با سمت‌ها و عناوین عملیاتی در سیستم ستادی مشغول به کار هستند در صورتی که حقوق و مزایای اقماری را دریافت می کنند.
حضور این چنین افرادی‌ که با نفوذ خود توانسته‌اند خودشان را در ساختار اداری شرکت جای دهند علاوه بر کاهش بهره‌وری و فربه شدن ستاد در شرکتی‌ که ماهیت عملیاتی دارد مصداق ظلم مضاعفی است در حق‌نیروهای اقماری….
این افراد با پشتیبانی و نفوذ چه کسانی توانستند خود را در ستاد شرکت ملی حفاری جای دهند و با حمایت چه کسانی همچنان با همان سمت قبلی ، حقوق و مزایای اقماری و عملیاتی دریافت می کنند؟!
جناب دکتر گلپایگانی ، مطلع هستیم یکی‌از چالش های اساسی که حضرتعالی از ادوار پیشین تا کنون با آن مواجه بوده اید،اصلاح‌ساختار اداری شرکت است که هم اکنون نیز خوشبختانه گام های اساسی در بازگرداندن این افراد به سمت و جایگاه اصلی خود برداشته شده است.
البته همگی می دانیم این اقدام اصلاحیِ شما با توجه به روابط درون و برون سازمانی این افراد کار چندان آسانی نخواهد بود!

جناب آقای دکتر
یقین بدانید اقدام شما در اصلاح این بدعت ناثواب در شرکت، مورد حمایت کلیه پرسنل واحدهای عملیاتی و اقماری خواهد بود و برآورده کردن این مطالبه همیشگی در برخورد قاطعانه و اخراج افرادی که بازگشت به سِمَت اصلی خود را تمکین نمی‌کنند دل پرسنل رنج دیده و زحمت کش را شاد خواهد کرد.
رسانه مردمی موج زاگرس، همواره تلاش در جهت احقاق حقوق مردی و  رفع معضلات آن ها را سرلوحه کار خود دانسته و از هرگونه پیگیری در راستای مطالبات قانونی حمایت خواهد نمود….

نتایج پیگیری ها از مسئولین ذی ربط در خبرهای بعدی منعکس خواهد شد

انتهای پیام/ب.آب روشن

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.