کد خبر : 5895
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۵

غرق شدن دختر بچه خوزستانی در روز پدر/مرگی از جنس غفلت و ترافیک

غرق شدن دختر بچه خوزستانی در روز پدر/مرگی از جنس غفلت و ترافیک
دختر بچه خوزستانی همزمان با روز پدر جان باخت.

به گزارش موج زاگرس؛ همزمان با روز پدر در گمبوعه، پدری داغدار فرزندش شد.

دختر ۴ ساله گمبوعه ای بر اثر غفلت خانواده در کانال آب کشاورزی غرق شد.

یکی از همشهریان کودک جزئیات بیشتری از این حادثه غم انگیز را اینگونه برای خبرنگار ما شرح می دهد:

در ده بالاتر خانواده ای در حال شستشوی سبزیجات مزرعه شان برای تحویل به مشتری در مقابل منزلشان بودند. بچه های ریز و درشت دور تا دورشان بازی می کردند. آنجا حوض کوچک شستشوی سبزی در فاصله ۱۰ متری کانال آب کشاورزی مخصوص آن خانواده ساخته بودند. دختر کوچولوی ۴ساله آنها دم پایی صورتی اش را در می آورد و به کنار کانال می رود. بعد از ربع ساعت مادرش سراغش را می گرد اما خبری از او نبود.

پدر چون دیوانگان در به در دنبالش می گردد اما خبری از او نیست. مسیر کانال را تا روستای پایین تر که ما در آن ساکن هستیم با پای پیاده می پیماید. که با سر و صدای یکی ازکشاورزان روستایمان دختر بچه را از درون آب بیرون می کشند.پدر به محض دیدن جسد بی جان دخترش او را بغل می کند و با گریه وزاری به سوی خانه برمی گردد.

از شدت هیجان و یاس حتی اجازه تنفس مصنوعی دادن به بچه را نمی دهد . با رسیدن به خانه به سرعت با اتومبیل برادرش به سمت بیمارستان رهسپار می شوند؛از آنجا که پنج شنبه ها قبرستان سیدهادی گمبوعه ترافیک سنگینی دارد، آن طفل معصوم در راه جانش را از دست می دهد. مادرش بر سر و رویش می زند و فریاد کنان می گوید:مرا به کنارش ببرید، دخترم زنده است و شب را بدون دست بردن به موهایم نمی خوابد .

واینگونه با شیون و زاری ترکشان می کنیم و به سوی خانه برمی گردیم. اما مطمئنم مادر امشب را نمی خوابد  و چه شب سختی خواهد بود برای پدری که امروز روزش بود.

این شهروند نبود حفاظ ایمنی کانال آب کشاورزی در کنار مناطق مسکونی را از مشکلات خطر آفرین عنوان کرد که به نظر وی در مرگ این کودک هم تأثیر گذار بود.

به گزارش موج زاگرس،قبرستان های مختلفی از کشور ما در جوار جاده های اصلی قرار دارد که به دلیل عدم کنترل ترافیک تاکنون(برای نمونه همین ترافیک سنگین جاده اهواز _حمیدیه بعلت شلوغی قبرستان امامزاده سیدهادی) شاهد مرگ و میر شهروندانی زیادی بر اثر ماندن پشت ترافیک تشییع جنازه ها یا تصادفات در این مسیرها هستیم اما تاکنون مسئولان برای این معضل چاره اندیشی نکردند. گمبوعه از توابع شهرستان حمیدیه در استان خوزستان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 16 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

علی سیلاوی جمعه , ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۸

سپاس فراوان از عوامل خبرگزاری موج زاگرس (جناب آقای تقوی،)در پوشش اخبار شهرستان ها