کد خبر : 772
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶

گزارش خبرنگار موج زاگرس:

فراتر از مرزها/افتخار و درخششی دیگر در عرصه بین المللی

آثاری از هادی ابری در هشتمین فستیوال بین المللی هنر موزه هی گیوم گانگ کره جنوبی ،دو اثرهنری از هادی ابری در موزه هی گیوم گانگ کره جنوبی آرام گرفت و ابدی شد

به گزارش موج زاگرس،هادی ابری که پیشتر نیز در ده ها نمایشگاه خارجی و داخلی شرکت چشمگیری داشته است ، ‌این بار رسما به عضویت فدراسیون بین المللی فرهنگ و هنر در آمده است .

وی دارای لیسانس صنایع دستی از دانشگاه هنر تهران و نیر کارشناسی ارشد از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران و پذیرفته شده در دوره دکتری تخصصی اعزام به خارج با ظرفیت یک نفر با هزینه شخصی در بهار ۱۳۷۸ بوده است .

ابری  بارها داور هنرهای تجسمی ، نقاشی ، عکاسی و غیره در جشنواره ها ،‌رویدادها و …بوده است و به هنر مدرن و انواع سبک ها و جنبش های هنری جهان اشراف دارد . 

همچنین در زمینه های هنری دیگرمانند بازیگری (سینما، تلویزیون و تئاتر)، عکاسی ، نقاشی ، موزائیک کاری ، قلمزنی ،‌خوشنویسی ،‌ کرال ( با صدای  باریتون ) نیز فعالیت داشته است .

آثاراهداءبه موزه هی گیوم گانگ کره جنوبی ، اثری حجمی کانسپچوال آرت با موضوع صلح جهانی یا صلح پنج قاره و دیگری نقاشی از مجموعه ی آب و ماهی وی بوده است .

انتهای پیام/بهار.آب روشن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.