کد خبر : 4785
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

عادل حلفی ریاست اداره آموزش و پرورش حمیدیه:

فرزند شهیدی که در میدان خدمت رسانی به زوار اربعین در صف اول است+فیلم

فرزند شهیدی که در میدان خدمت رسانی به زوار اربعین در صف اول است+فیلم
عادل حلفی،فرزندی که پدرش امنیت را به مملکتمان هدیه داد و خودش خدمتگزاری مردمی است،خدمتگزاری که خستگی ناپذیر است،و بی وقفه در حال خدمت رسانی در عرصه های علمی و فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار موج زاگرس،دکتر عادل حلفی ،فرزند شهیدی است که رفتار مردمی اش ورد زبان هاست.دوربینمان نظاره گر این مدیر انقلابی و رفتار متین و مردمی اش است اما مگر دوربین چقدر می تواند به تصویر بکشد این همه اخلاص و مهربانی را.

آنجایی که همه به دنبال دوربین اند،این دوربین ماست که در میان همهمه جمعیت به دنبال این فرزند عزیز شهید است.در مسیر دست به سینه ادای احترام می کند به کسانی که به او سلام می دهند،و با چهره معصومانه اش با مردم احوالپرسی می کند.

یکبار در اداره آموزش و پرورش  شهرستان حمیدیه رفتار مردمی و مهربانش را با خانواده ای که از بهبهان برای انتقالی فرزندشان آماده بودند مشاهده کردم،رفتارشان متین بود و مهربانانه،چون رفتار یک فرزند با پدر و مادر خویش.

جامعه ای که امروز در حال حرکت کردن است نیازمند مدیران جوان و انقلابی است، این مدیر انقلابی تنها به حرف جهادی نیست بلکه در عمل نیز جهادی بودن آن دیده می شود،همین استکان چای و نانی که بدون ریا و با اخلاص به دست دیگران می دهد همین خود جهادی بزرگ  است.

 

حضرت آیت الله خامنه ای(ره):در یکی از بیانات خودفرمودند:فرزندان شهدا به نام پدرانشان افتخار کنند. آنها کسانی بودند که نه در راه تهاجم به یک کشور بیگانه و به یک همسایه، در راه مقابله‌ی با تهاجم یک دشمن، در راه حفظ میهن، حفظ استقلال، حفظ شرف ملی ایستادگی کردند.

 

به موکب  شهدای کوت سیدالنعیم رسیدیم،عادل حلفی را در حال خدمتگزاری دیدیم ،ضمن خوش آمد گویی به ما و همکارانمان بیان کردند؛یازده سال است موکب شهدای کوت سیدالنعیم در مرز چذابه فعالیت دارد،و در حال خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع)است.

حلفی گفت:مردم شهید پرور دشت آزادگان و حمیدیه و تمام مردم خوزستان در این مرز مستقر هستند و خدمت رسانی می کنند،و ما هم به نمایندگی از  شهرستان حمیدیه و دشت آزادگان مشغول فعالیت و خدماتی اعم از توزیع صبحانه،نهار و شام و فعالیت های فرهنگی ،نماز جماعت،زیارت عاشورا و….هستیم.

 

از آقای حلفی حسشان را پرسیدیم درباره اینکه همکارانشان به ما از عملکرد خوب سه ماهه ایشان گفته بودند،این مدیر انقلابی بیان کرد:وظیفه ذاتی ما خدمت رسانی به مردم است،و باید با ارباب و رجوع ، دانش آموزان و همکاران و در تعاملات با اخلاق خوب رفتار کنیم و در همه زمینه ها با اخلاق خوب در خدمت مردم باشیم چه در فعالیت موکب ها و چه در فعالیت های پرورشی،فرهنگی و آموزش و پرورش.

فرزندی که پدرش امنیت را به مملکتمان هدیه داد و خودش خدمتگزاری مردمی است،خدمتگزاری که خستگی ناپذیر است،و بی وقفه در حال خدمت رسانی در عرصه علمی و چه عرصه فرهنگی است.

انتهای پیام /خبرنگار و تدوینگر:بهار آب روشن/فیلمبردار:علی سواری

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.