کد خبر : 406
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد :

مدیران فاصله خود با رسانه ها را کم کنند

مدیران فاصله خود با رسانه ها را کم کنند
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت : با توجه به ایفای نقش تاثیرگذار رسانه در انتقال و انعکاس بموقع خدمات انجام گرفته توسط دستگاههای اجرایی به مردم ، برای سرعت بخشی به این روند لازم است که مدیران فاصله خود با رسانه ها را کم کنند.

به گزارش موج زاگرس، سید جواد هاشمی مهر شامگاه سه شنبه در شورای اطلاع رسانی استان افزود:  از آنجا که اگر رسانه ها نباشند خدمات انجام گرفته دستگاههای اجرایی به مردم اطلاع رسانی نخواهد شد باید مدیران با اعتماد و ارتباط بیشتر با رسانه ها، در راستای جهاد تبیین مورد نطر مقام معظم رهبری به روند گزارشگری خود به مردم سرعت بخشند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها می خواهند به ما کمک کنند تاکید کرد: بنابراین مدیران نباید از رسانه ها واهمه داشته باشند بلکه باید با برقراری ارتباط  دوسویه از ظرفیت رسانه ها در تحقق بخشی کیفی به  ماموریت های محوله که همانا خدمات رسانی مطلوب به مردم است پیشقدم باشند.

 معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد : مدیران فاصله خود با رسانه ها را کم کنند

هاشمی مهر با اشاره به در پیش بودن هفته دولت از مدیران خواست که با ارتباط بیشتر با رسانه ها به تبیین خدمات یکساله دولت در استان بپردازند .

وی همچنین از مدیران خواست بدور از هر گونه شعار زدگی به مردم از وعده هایی که هنوز بسترش فراهم نشده خوداری کنند .

هاشمی مهر با تشریح بخشی از اقدامات دولت جهادی سیزدهم در استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه های استان خواست تا با بیان این اقدامات مردم را نسبت به آینده امیدوارتر  و به شادابی و نشاط جامعه کمک کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.