کد خبر : 2924
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲

مدیرکل اداره آموزش و پرورش خوزستان:

مشارکت ۱۲۶ هزار دانش آموز خوزستانی در طرح همیار معلم/تحول در حوزه آموزش منوط به مشارکت همگانی همه ارکان مدرسه است

مشارکت ۱۲۶ هزار دانش آموز خوزستانی در طرح همیار معلم/تحول در حوزه آموزش منوط به مشارکت همگانی همه ارکان مدرسه است
حمیدی نژاد در پایان گفت: بالغ بر ۱۲۶ هزار دانش آموز خوزستانی متوسطه دوم نظری در این طرح مشارکت داشتند و امروز در فاز پایانی طرح از ۱۲۰ دانش آموز برگزیده این طرح تقدیر می شود.

به گزارش موج زاگرس، مسعود حمیدی نژاد امروز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در همایش استانی همیار معلم با تاکید بر ضرورت تقویت نقش دانش آموزان در روند تدریس و فرآیند یاددهی یادگیری اظهار کرد: یکی از راهبردهای نظام تعلیم و تربیت تمام ساحتی و در تراز سند تحول بنیادین ارتقای مشارکت دانش آموزان در امر یادگیری است و بر این اساس طرح همیار معلم در سطح مدارس استان و در طول سال تحصیلی اجرا شده است.

وی در ادامه با برشمردن اهداف اجرای این طرح در سطح مدارس متوسطه نظری استان؛ خاطرنشان کرد: بهره گیری از توانمندی علمی دانش آموزان ممتاز هر درس به منظور رفع تدریجی اشکالات درسی سایر دانش آموزان؛ نهادینه کردن فعالیت های گروهی و ارتقای کیفی تعامل اجتماعی دانش آموزان با یکدیگر و در نهایت تقویت اعتماد به نفس دانش آموزان از جمله اهداف اجرای این طرح است.

 

حمیدی نژاد در پایان گفت: بالغ بر ۱۲۶ هزار دانش آموز خوزستانی متوسطه دوم نظری در این طرح مشارکت داشتند و امروز در فاز پایانی طرح از ۱۲۰ دانش آموز برگزیده این طرح تقدیر می شود. آموزش و پرورش خوزستان تمام تلاش خود را برای ارتقای شاخص مشارکت دانش آموزان به کار خواهد بست.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.