کد خبر : 4978
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

خبرنگار: احسان سبزی زاده

مشکلات شهری ترکالکی کلاف سردرگم‼️/نقدی بر عملکرد مدیران شهری بر اساس گلایه های مردمی

مشکلات شهری ترکالکی کلاف سردرگم‼️/نقدی بر عملکرد مدیران شهری بر اساس گلایه های مردمی
به ورودی و خیابان اصلی شهر که یکی از مطالبات عامه مردم است توجه و رسیدگی کنید.

به گزارش موج زاگرس؛نداشتن فضای سبز مناسب ،عدم آسفالت کوچه ها و خیابان ها ؛ میادین بی روح و بدون فضای سبز شهری ،مدارس فرسوده  و دهها مورد دیگر شده سوژه و گزارشات مردمی، اگر این ضعف مدیریت شهری نیست پس چیست ⁉️

روزانه  پیام های مردمی در خصوص مشکلات شهری  در فضای مجازی و در رسانه ها درج میشود  آیا گوشی برای شنیدن مشکلات هست ؟!

آیا مسئولی هست دردل همشهریان را بشنود و اجرا نماید ؟!به هر جایی از خیابانهای شهر که نگاه می کنید پر از چاله هایی است که علاوه بر چهره زشت و حوادث ناگوار به وسایل نقلیه هم در مرور زمان خسارت وارد میکند.

از عمر خیابان اصلی ترکالکی که در دوران نمایندگی ذبیح الله کریمی در سال ۷۴ آسفالت شده است ۲۹ سال گذشته مردم خواهان تغییر هستند.به ورودی و خیابان اصلی شهر که یکی از مطالبات عامه مردم است توجه و رسیدگی کنید.

یکی دیگر  از معضلات شهری بی توجهی به امر ورزش است که در ماه های گذشته موجب ناراحتی و نارضایتی ورزشکاران شد از وعده های به زمین مانده احداث دو زمین  چمن مصنوعی تاعدم احداث جاده سلامت و عدم تجهیز سیستم سرمایشی و آب سرد کن سالن ورزشی شهرداری در شهرک مسکونی، آیا ازحق آلایندگی چند میلیاردی سهم ورزش چند کولر برای راه اندازی سالن ورزشی شهرداری نبود که به دلیل گرمای هوا منجر به تعطیلی شد؟
چرا پروژه احداث فاز دوم پارک ساحلی که قرارداد چندین ساله با سرمایه گزار بسته شده تاکنون متوقف مانده؟ افت فشار آب شهر که امان مردم رو بریده، وضعیت نامناسب سرویس های بهداشتی در پارک ورودی شهر،عدم نصب ثمثال مبارک شهیده سلامت  هاجر عیدی زاده و امیرحسین حسینی و چند شهید دیگر. که باعث ناراحتی خانواده های معظم شهدا شد.
درمانگاه شهر ترکالکی که بارها وعده شبانه روزی آن داده شد و…  درد را از هر طرف که بنویسیم درد است.

مسئولین شهر، ملاک‌ ارزیابی و قضاوت افکار عمومی در مورد شماهاعملکردهایتان است نه صحبت هایتان ارائه چک لیست و بازی با اعداد و ارقام و  وعده ها و دید و بازدیدهای بدون خروجی و بدون عمل روح و روان مردم. را آزار می دهد و سبب سلب اعتماد عمومی می گردد. آنچه گفته شد مطالبه مردم است.نیمی از دوران خدمت چهارساله شما تمام شد چاره ای بیندیشید انتظار مردم از شما رفع مشکلات است و چه سعادتی بالاتر از خدمت به مردم  که  به معنای حقیقی رضایت خدا رضایت مردم است. بشنوید صدای مردم را به درد مردم رسیدگی کنید و پیام ما را به عنوان  یک دلسوز و مطالبه مردمی با دید مثبت دریافت و پیگیری کنید واگر هم کامتان تلخ شد مهم نیست چرا که رسالت خود رو زیر پا نگذاشته ام و باعث افتخار من است زبان مردم باشم.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.