کد خبر : 4214
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲

امام جمعه اهواز :

مطالبه جوانان اشتغال است/نسبت به کم‌کاری مسؤولان بی‌تفاوت نباشیم

مطالبه جوانان اشتغال است/نسبت به کم‌کاری مسؤولان بی‌تفاوت نباشیم
امام جمعه اهواز گفت: وقتی می‌بینیم مسؤولی در یک اداره کم کاری می‌کند نباید بی‌تفاوت نباشیم.

به گزارش موج زاگرس؛ حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: وقتی می‌بینیم مسؤولی در یک اداره کم کاری می‌کند نباید بی‌تفاوت باشیم چرا که همه موظف هستند کارهای جهادی کنند.

وی ادامه داد: در دولت انقلابی، رییس جمهور به اقشار ضعیف توجه دارد و شب و روز بدون خستگی تلاش می‌کند که باید از آن درس بگیریم و الگو برداری کنیم.

امام جمعه اهواز افزود: مسؤولان باید با افراد کم کار برخورد کنند و اگر ثابت شد مسؤولی خوب مدیریت نمی‌کند با او برخورد شود.

حجت‌الاسلام موسوی فرد در عین حال خواستار رفع مشکلات و وضعیت اشتغال جوانان شد و گفت: امروز مطالبه جوانان اشتغال است از این رو مسؤولان موظف هستند زیر ساخت‌های لازم را ایجاد کنند.

وی در عین حال با اشاره به اهمیت حجاب در جامعه اظهار کرد: ما باید به دنبال آرامش جامعه باشیم، حجاب بنیان خانواده را تحکیم می‌کند و آمارها نشان می‌دهد که دوری از ارزش‌های جامعه باعث طلاق و تضعیف خانواده می‌شود.

امام‌جمعه اهواز همچنین با اشاره به اهمیت بحث آموزش و پرورش گفت: اردوهای راهیان نور به منظور ارتقای شاخص‌های تربیتی و تحول بنیادی در آموزش و پرورش بسیار مهم است.

وی افزود: باید توجه ویژه‌ای به معلم‌ها و آموزش و پرورش شود چراکه زحمت بسیاری برای تعلیم و تربیت جامعه کشیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان  با اشاره به حادثه تروریستی شاهچراغ گفت: ورود به هنگام دستگاه امنیتی در خصوص این حادثه بسیار مهم است. در عین حال باید از آن شخص با شهامت که جان یک انسان را نجات داد و همچنین آن کودک که جان خود را به خطر انداخت تقدیر کرد.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.