کد خبر : 4199
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز در جلسه عفاف و حجاب عنوان کرد:

نقش آموزش و پرورش و والدین در نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب/اهمیت پاسخگویی به شبهات دانش آموزان در مورد مسئله حجاب

نقش آموزش و پرورش و والدین در نهادینه‌سازی فرهنگ عفاف و حجاب/اهمیت پاسخگویی به شبهات دانش آموزان در مورد مسئله حجاب
بهمئی با اشاره به لزوم پیروی بانوان از سیره حضرت فاطمه(س) در تمام ابعاد برای زندگی، افزود: بانوان حجاب و عفاف خود را بايد از حضرت فاطمه (س) الگو بگيرند.

به گزارش موج زاگرس ، امروز سه شنبه ٢۴ مردادماه ١۴٠٢ دومین نشست تبیین فرهنگ عفاف و حجاب با حضور حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز و خانم دکتر ریحانی مدیر اداره امور خانواده عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز برگزار شد.

حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در این جلسه با اشاره به نهادینه سازی فرهنگ حجاب و عفاف به عنوان یکی از ضرورت های باورهای دینی ، اظهار کرد: آموزش و پرورش، فرهنگیان و حتی والدین و خانواده ها نقش تاثیرگذاری در مسئله حجاب فرزندان دارند.

بهمئی اضافه کرد: تبیین درست موضوع حجاب از سوی مدیران مدارس و معلمان منجر به گسترش حجاب و عفاف در مدارس و حتی جامعه می شود.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه٣ اهواز به هجمه گسترده دشمن علیه اعتقاد نوجوانان بویژه دانش آموزان در مدارس اشاره و تصریح کرد: دشمن با تمام قوا درصدد ضربه زدن به اعتقادات نوجوانان در کشور ما است و باید جامعه فرهنگی آموزش و پرورش و خانواده‌ها در این راستا اهتمام جدی داشته باشند تا نقشه‌های پلید دشمن محقق نشود.

بهمئی با اشاره به لزوم پیروی بانوان از سیره حضرت فاطمه(س) در تمام ابعاد برای زندگی، افزود: بانوان حجاب و عفاف خود را باید از حضرت فاطمه (س) الگو بگیرند.
وی ضمن تشکر از حوزه معاونت پرورشی و فرهنگی و کارشناسی امور بانوان، خواستار برگزاری بیشتر اینگونه جلسات در راستای ارتقاء فرهنگ حجاب و عفاف شد.

✅در پایان خانم دکتر ریحانی در جمع بانوان در راستای تبیین فرهنگ عفاف و حجاب به عنوان یکی از مهمترین ضروریات جامعه ایراد سخن کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.