کد خبر : 2597
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰

همایش جهاد تبیین با محوریت «شورای راهبردی جبهه مردمی» «ایران‌قوی» خوزستان برگزار شد+تصاویر

همایش جهاد تبیین با محوریت «شورای راهبردی جبهه مردمی» «ایران‌قوی» خوزستان برگزار شد+تصاویر
سردار علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی کشور در این همایش با بیان اینکه، دولت سیزده‌هم و انقلابی و مردم درکنارهم در جبهه‌های مختلف همزمان در کنار نظام در مقابل دشمن می‌جنگند، اضافه کرد: در مناسبت‌ها نشان داده شد پای انقلاب هستند.

به گزارش موج زاگرس، اولین همایش جهاد تبیین با محوریت شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی باحضور سردار علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی و حجت‌الاسلام والمسلمین سلطانی دبیر شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی کشور، آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان و برخی مدیران کل استان خوزستان، اعضای شورای راهبردی استان و خانواده معظم شهدا و عامه مردم در سالن اجتماعات سازمان صنعت معدن و تجارت اهواز برگزار شد.

دولت سیزده‌هم در کنار مردم باید کاستی‌ها و ضعف‌های گذشته را جبران کند.

سردار علیرضا افشار رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی کشور در این همایش با بیان اینکه، دولت سیزده‌هم و انقلابی و مردم درکنارهم در جبهه‌های مختلف همزمان در کنار نظام در مقابل دشمن می‌جنگند، اضافه کرد: در مناسبت‌ها نشان داده شد پای انقلاب هستند.

وی با اشاره به جبهه اول و با بیان اینکه، کاستی‌ها و مشکلات باقی‌مانده از گذشته و گرفتاری‌های به ارث گذاشته برای این دولت وجود داشته، و هشت سال مسکن مردم تعطیل بود، که زمان می‌بَرد تا جبران شود، اذعان کرد: در عرصه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی، افتخارشان این بود که آموزش و پرورش غیردینی و سند استعماری ۲۰۳۰ راپیاده کردند و می‌گُفتند منحل شد ولی دروغ گفتند و نتیجه‌اش همین مسایل فرهنگی در مدارس است!.

افشار بیان کرد: دولت سیزده‌هم در کنار مردم باید این همه مشکلات، کاستی‌ها و ضعف‌های گذشته را جبران کند.

وی، به جبهه دوم «جنگ ترکیبی دشمن»اشاره و بیان کرد: استکبار در راس آمریکا برای حمله به ایران از هیچ موضوعی دریغ ندارند، در عرصه شناختی با فضای مجازی و رسانه‌ای حمله و البته ملت ایستاده‌اند و دشمن شکست خورد، هرچند جنگ شناختی دوره‌های قبلی بود و در این زمان تقویت شد، دشمن مستکبر با برنامه و شبکه و تیم‌های مختلف درحال جنگ ترکیبی و شناختی و سیاسی بوده و با پول سعودی در حال فشار بین‌المللی به کشور ما هستند .

افشار ادامه داد: دشمنان در عرصه امنیتی در حال ایجاد ناامتی و اغتشاش هستند که باید با روشنگری و جهاد تبیین نقشه‌های دشمن را خنثی کنیم.

رئیس شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی کشور با بیان اینکه، اولین همایش شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی بصورت استانی در دولت سیزده‌هم در استان خوزستان برگزار شد، اضافه کرد: تلاش این شورای کشوری این است که در همه‌ی استان‌ها چنین همایشی صورت پذیرد.

افشار گفت: این همایش به منظور اجرای فرمان مقام معظم رهبری(مدظله) بوده، و وظیفه همه‌ی ماست در عرصه‌های مختلفی سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نسبت به تبیین مسائلی مختلف و حقایق و مشکلات اقتصادی و دسیسه‌های دشمنان، روشنگری کنیم.

وی با اشاره به اینکه، وحدت، همبستگی و همدلی در این راستا ضروری می باشد تا مشکلات برطرف شود، متذکر شد: باید نخبگان و سیاستمداران، مدیران نسبت به موفقیت‌های بدست آمده و دیپلماسی خارجی این دولت که الحق موفق بوده و طرح‌ها و پروژهای مختلفی که در حال افتتاح است، ولی در این تبلیغات نادیده گرفته می‌شود، روشنگری کرده و امیدواریم در این رسالتی که رهبری برعهده ما گذاشته، موفق باشیم.

شورای راهبردی جبهه مردمی خوزستان به ندای رهبری لبیک بگویند

حجت الاسلام سلطانی دبیر شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی کشور در این همایش ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد منجی عالم بشریت به موضوع همایش اشاره و گفت: اهمیت جهاد تبیین از سوی رهبری برای همه افراد جامعه تصریح و تشریح شد.

وی با بیان اینکه، وظیفه سنگینی برای ما مردم است، گفت: نخبگان و فرهیختگان باید در این راستا روشنگری کنید.

سلطانی با بیان اینکه، رهبری در دیدار اخیر اعضای مجلس خبرگان به اهمیت جهاد تبیین و روشنگری هم اشاره و تاکید داشته، اضافه کرد: با این همه فشار و فریب وحمله دشمن به جوانان، باید روشنگری کنیم.

دبیر شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی کشور به مسمومیت دانش اموزان اشاره و با بیان اینکه، برخی‌ها تبلیغ می‌کنند مسمومیت‌ها کار نظام است، گفت: وظیفه ماست تبیین و روشنگری کنیم.

سلطانی اذعان کرد: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، در عرصه اقتصادی، اجتماعی و تربیتی باید روشنگری کنیم و این امر باید بصورت یک جریان بین مردم نهادینه شود.

دبیر شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی کشور تصریح کرد :شورای راهبردی جبهه مردمی خوزستان در این عرصه گام استوار برداشته و به ندای رهبری لبیک بگویند.

خوزستان مورد توجه مسوولین تراز اول جمهوری اسلامی می‌باشد

آقارضا فتوحی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان در این همایش اظهار کرد: خوزستان برای همه‌ی ایران و متعلق به همه ایران است، این استان از روزی که دولت سیزده‌هم آمد؛می‌گوییم دولت مردمی و ایران قوی، و اینجا مهد تمدن و فرهنگ و پایتخت اقتصادی کشور هست، خوزستان در دفاع مقدس نشان داد تکیه‌گاه

ایران اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه، ایران قوی با همت مردم و مشارکت مردم میسر است ، افزود: به همین دلیل نام دولت را ایران قوی و مردمی گذاشتند.

فتوحی تصریح کرد: مشکلات وجود دارد ولی دلیل بر کم‌کاری مسوولین نیست، بعضی بی‌تدبیری‌ها بوده و شاید هست ولی همواره مقام معظم رهبری و رئیس جمهور تاکید زیادی به خدمت به این مردم دارند و خوزستان مورد توجه مسوولین تراز اول جمهوری اسلامی می‌باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خوزستان با بیان اینکه، ما باید تلاش کنیم تا خوزستان را سربلند کنیم، بیان کرد: خوزستان در کشاورزی مقام اول است،یک‌سوم آبهای جاری کشور در خوزستان می‌باشد، و چهل‌درصدپتروشیمی در این استان وجود دارد و اینها نعمت نظام جمهوری اسلامی است

فتوحی با بیان اینکه، همه با هم برای ایران قوی تلاش کنیم و خورستان سرافراز را مثل دفاع مقدس نشان دهیم، متذکر شد: در بخش‌های مختلف اول هستیم و خواهیم ماند، علی‌ایحال از همه‌ی دستگاهای اجرایی استانی می‌خواهیم به تکلیف‌شان بخوبی عمل کنند .

علی افشین از اعضای شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی استان خوزستان گفت: ترکیب دو واژه «جهاد» و «تبیین» از سوی رهبر معظم انقلاب، به معنای تلاش برای مقابله با اهداف دشمن برای غبارآلوده کردن ذهن جوانان و عموم مردم است.

وی افزود: همه‌ی ما باید تلاش کنیم تا با اجرای درست جهاد تبیین و روشنگری، ضمن تبیین، به حل مشکلات کمک کنیم.

افشین متذکر شد: با تلاش‌های همه‌ی اعضای شورای جبهه‌مردمی ایران قوی استان، اولین همایش استانی در خوزستان برگزار شد که باید دست‌به‌دست هم دهیم تا در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری، موفقیت حاصل شود.

در پایان با اهدای لوح سپاس از اعضای شورای راهبردی جبهه مردمی ایران قوی استان خوزستان تجلیل بعمل آمده است.

خبر و عکس : وحید آهنگ

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.