کد خبر : 4292
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱:۵۱

محکوم کردن دولت سوئد:

پویش «جان فدای قرآنیم» در آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه برگزار شد

پویش «جان فدای قرآنیم» در آموزش و پرورش شهرستان حمیدیه برگزار شد
پویش جان فدای قرآنیم در پی اهانت یکی از وابستگان صهیونیست جهانی به ساحت مقدس کتاب آسمانی مسلمانان «قرآن مجید» در اداره آموزش و پرورش حمیدیه برگزار شد.

 

 

به گزارش موج زاگرس،پویش جان فدای قرآنیم در پی اهانت یکی از وابستگان صهیونیست جهانی به ساحت مقدس کتاب آسمانی مسلمانان «قرآن مجید» در اداره آموزش و پرورش حمیدیه برگزار شد.

عادل حلفی ریاست آموزش و پرورش حمیدیه،با شعار لبیک یا قرآن بیان کردند:تعرض بر شعائر دینی منطبق بر هیچ قانونی نیست و دولت سوئد تصمیمی اتخاذ کرده که با  مغایر با قانون و آزادی بیان است وخداوند متعال حافظ دین اسلام و مقدسات آن است و قرآن کریم هرگز سوزانده نمی شود،آنانکه که کتاب قرآن را آتش زده اند بدانند این امر غیر اخلاقی و غیر انسانی است.

ریاست آموزش و پرورش حمیدیه ادامه داد:بشر هرگز قادر به از بین بردن کلام خدا نیست چون خداوند خود حافظ این کلام جاودانه است و این قوم افراطی با سوزاندن قرآن کریم دنبال فته انگیزی در جهان اسلام هستند و چنین رفتار های شیطانی و غیر اخلاقی در اطاعت از شیطان و لذات شیطانی و با هدف از بین بردن ارزش های اسلامی است.

عادل حلفی تصریح کرد:اما این فتنه خاموش خواهد شد همانگونه که در قرآن کریم خداوند میفرماید:کلَّمَا أَوْقَدُوا نَارًا لِلْحَرْبِ أَطْفَأَهَا اللَّهُ ،هر بار که آتشى براى پیکار برافروختند خدا آن را خاموش ساخت.

حلفی در پایان گفت ،من به نوبه خود و نمایندگی از جامعه فرهنگیان شهرستان حمیدیه این عمل ناشایست را محکوم میکنم.

در این پویش  سرگرد پاسدار صادق جلالی جانشین فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید مجید سیلاوی با زبان  مادری پر صلابت خویش،و دیگر کارکنان اداره آموزش و پرورش حمیدیه این عمل ناشایست دولت سوئد را محکوم کردند

این پویش مشت محکمی بر دهان دشمنانی باشد که گمان می‌کنند می‌توانند با این حرکات مذبوحانه نور خدا را خاموش کنند.

و کمال تشکر از فرهنگیان و فعالان انقلابی خانم ها،سیده غزل موسوی گرافیک،فاطمه خالدی فیلمبردار،سرورسعیداوی کادر اجرایی و بهار آب روشن خبرنگار ،انشالله حمایت از این جوانان انقلابی مرز وبوم در اولویت مدیران انقلابی باشد.

انتهای پیام/خبرنگار بهار آب روشن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.