کد خبر : 4413
تاریخ انتشار : جمعه ۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۰:۵۵

ریاست اداره آموزش و پرورش حمیدیه:

پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت

پیام تبریک رئیس اداره آموزش و پرورش حمیدیه به مناسبت فرارسیدن هفته دولت
عادل حلفی ریاست اداره آموزش و پرورش حمیدیه،در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و دولتمردان شهید انقلابی رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم شهرستان تبریک گفت.

به گزارش موج زاگرس،در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دولت یادآور خدمات بی منت دو شخصیت بزرگ و ارزشمند بنام « شهیدان رجایی و باهنر» است. ایران اسلامی مان شاهد خدمات ماندگار و بی منت این دو بزرگ مرد در راه خدمت به مردم و اعتلای نام ایران اسلامی بوده است

شهیدان والامقام رجایی و باهنر را باید نماد و نمود خدمتگزارانی صدیق، متعهد و بااخلاص دانست که با صفاتی والا و روحیه و عزمی انقلابی، بهترین الگوی عملی خدمت را در تاریخ ایران اسلامی به ودیعت گذاشتند.

هفته دولت فرصت مغتنم و بزرگی است تا مدیران و مسئولین با جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام و دولت، فرصت را از دشمنان قسم خورده انقلاب برای ایجاد ناامیدی در میان مردم بگیرند و از این تهدید؛ فرصتی بزرگ برای تقویت امید در جامعه بوجود آورند.

اینک ما دولتمردان هستیم و مطالبات به حق و قانونی این ملت که جز با سرانگشت «ما می توانیم» پاسخی در خور نمی توان به آنها داد تا امید مردم مضاعف گردد و سرمایه ای ارزشمند

در این مجال؛ ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و شهیدان رجایی و باهنر، فرا رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در شهرستان حمیدیه تبریک می گویم و توفیق همگان را در تحقق آرمان‌های متعالی حضرت امام خمینی (ره) و منویات داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آستان خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

عادل حلفی_ریاست اداره آموزش و پرورش حمیدیه

انتهای پیام/خبرنگار:بهار آب روشن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.