کد خبر : 5223
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰:۰۱

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز بمناسبت آغاز هفته وحدت

پیام تبریک مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز بمناسبت آغاز هفته وحدت
اینجانب میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و میلاد ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) و همچنین فرارسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه جامعه آموزش و پرورش(ناحیه۳اهواز) تبریک و تهنیت عرض نموده....

به گزارش موج زاگرس، حسین بهمئی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز بمناسبت آغاز هفته وحدت و میلاد باسعادت حضرت محمد (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) پیامی صادر کرد.
متن این پیام بدین شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
۱۷ربیع الاول یادآور خجسته زاد روز رسول مهربانی ، پیامبر صلح و دوستی حضرت محمد مصطفی (ص)، آغاز هفته وحدت وهمچنین میلاد مسعود و فرخنده امام جعفر صادق (ع) است و هفته وحدت نماد صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام و پیام آور اتحاد، یکپارچگی و همگرایی مسلمانان در سایه دستورات رسول اکرم (ص) و عترت پاک آن حضرت ، به دور از تفرقه افکنی بیگانگان است تا در سایه قرآن کریم و سنت اهل بیت ، وحدت کلمه را که یکی از زیباترین واژه ها و ارمغان پیامبر رحمت برای جوامع بشری می باشد ، حفظ نمایند.
اینجانب میلاد باسعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) و میلاد ششمین اختر تابناک امامت و ولایت و مؤسس مذهب جعفری حضرت امام جعفر صادق (ع) و همچنین فرارسیدن هفته وحدت را به تمامی مسلمانان جهان به ویژه جامعه آموزش و پرورش(ناحیه۳اهواز) تبریک و تهنیت عرض مینماییم.

از خداوند متعال عزت و سربلندی در سایه تمسک قرآن کریم را برای همگان خواستارم .

حسین بهمئی
مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.