کد خبر : 3872
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

پیام تسلیت رئیس آموزش و پرورش شهرستان کارون، به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی

پیام تسلیت رئیس آموزش و پرورش شهرستان کارون، به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی
نهضت حسینی و حادثه جان‌سوز عاشورا آن‌چنان بر قلب‌ها تأثیر گذارده كه هرسال با فرارسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظيم الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد و عاشقان دل‌سوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌سازد.

به گزارش موج زاگرس،  پیام تسلیت ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون ، به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشوای حسینی به شرح ذیل می باشد.

بسم الله الرحمن الرحیم
اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ و عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ/محرم یادآور بزرگ ترین حماسه ظلم ستیزی و آزادگی در تاریخ است.

نهضت حسینی و حادثه جان‌سوز عاشورا آن‌چنان بر قلب‌ها تأثیر گذارده که هرسال با فرارسیدن ماه محرم، خون پاک شهیدان عظیم الشان کربلا، در رگ‌های تاریخ جوششی تازه می‌یابد و عاشقان دل‌سوخته را شوریده‌تر و تشنگان حقیقت را شیفته‌تر می‌سازد.
فرهنگ عاشورایی همواره بر آزادگی، حق‌طلبی، عدالت، انسانیت و ظلم‌ستیزی تاکید دارد و چنان خلوص و اندیشه‌ای در درونش نهفته که اگر در آن تأمل شود می‌تواند جهانی را از  ورطه‌ جهل و گمراهی نجات دهد.
فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران گرانقدر ایشان را تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال توفیق می طلبیم تا میراث دار امینی برای مکتب کربلا باشیم؛  آموزه های گهربار آن را چون معرفتی عمیق دریابیم،  امر به معروف و نهی از منکر را برای اصلاح رفتار و کردار خود در میدان زندگی، سازندگی و خدمت رسانی به کار گیریم.

خلیل حزبه/رئیس آموزش و پرورش کارون

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.