کد خبر : 4939
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

پیام تسلیت رئیس آموزش و پرورش شهرستان کارون بمناسبت رحلت پیامبر اکرم «ص» و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)

پیام تسلیت رئیس آموزش و پرورش شهرستان کارون بمناسبت رحلت پیامبر اکرم «ص» و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفت...

به گزارش موج زاگرس،  رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان کارون رحلت پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع) را تسلیت گفت ؛
متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روزهای پایانی ماه صفر ایام حزن و اندوه محبان پیامبر نور و رحمت(ص) و ارادتمندان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است ،رسول گرامی و اهل بیت وی، مظهر تام اسمای الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حق اند. بی شک، راه رستگاری انسان در دو جهان تمسک به اهل ‌بیت معصوم است و گام گذاشتن در مسیر معرفت و حقانیت ائمه و بزرگان دین اسلام، آدمیان را به سوی عاقبت به خیری در دو عالم سوق می دهد.
رحلت رسول اکرم (ص)، برگزیده پروردگار و پیام‌آور رأفت و مرحمت و تمامیت نیکویی‌های اخلاقی و شهادت فرزندان پاکش امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) که مظهر تامّ اسمای الهی و آیینه تمام نمای صفات جمال و جلال حقّ اند. آنان، پیشوایان بشر به سوی فضایل و ارزش های متعالی انسانی و الهی اند و آشنایی با ابعاد گوناگون شخصیت و زندگی این رهبران الهی، بهترین توشه سالکان راه حقیقت و پاکبازان طریق سعادت و کمال است.
اینجانب فرارسیدن ایام رحلت رحمه للعالمین، پیام آور بزرگ اخلاق، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و شهادت مظلومانه سبط اکبرش، کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) و امام رئوف، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) را تسلیت عرض کرده، از خداوند سبحان مسئلت دارم تا تاسی از مشی و سیره رسول، حضرت ختمی مرتبت و ائمه معصومین (علیهم السلام) را بیش از پیش نصیب همه مسلمانان و رهروان و عاشقان آل الله بنماید.

خلیل حزبه
رئیس اداره آموزش و پرورش کارون

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.