کد خبر : 1166
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبر داد:

کسب مقام اول کشوری پنجمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک توسط دانش‌آموزان سمپادی خوزستان

کسب مقام اول کشوری پنجمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک توسط دانش‌آموزان سمپادی خوزستان
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از کسب مقام اول کشوری پنجمین کارسوق ملی مهندسی ژنتیک توسط دانش‌آموزان دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان شهرستان ایذه خبر داد.

به گزارش موج زاگرس   ، مسعود حمیدی نژاد امروز جمعه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۱ در گفتگو با خبرنگاران و ضمن تایید این خبر؛ اظهار کرد: ۱۵ هزار دانش‌آموز در قالب ۴۳۶ تیم از سراسر کشور در این دوره شرکت کردند که پس از داوری‌های اولیه ۳۲ تیم به مرحله نهایی راه یافتند و در مرحله نهایی داوری ۱۰ تیم در دو بخش آزمایشگاهی و بیوانفورماتیک منتخب شدند و در نهایت تیم ۳نفره دانش‌آموزی دبیرستان استعدادهای درخشان فرزانگان شهرستان ایذه موفق به کسب مقام اول کشوری در بخش آزمایشگاهی ژنتیک شد.

 

وی در ادامه با اشاره به ظرفیت های دانش آموزان سمپادی در حوزه علمی؛ خاطرنشان کرد: دانش آموزان استعدادهای درخشان با استفاده از ظرفیت های علمی مدارس سمپاد در راستای تحقق اهداف ساحت تربیت علمی و فناورانه سند تحول بنیادین گام های ارزنده ای برداشتند که شایسته تقدیر و تشکر است.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: دانش آموزان سمپادی با نقش آفرینی خود در عرصه های علمی همواره برای استان خوزستان افتخارآفرینی کرده اند که نشان از ظرفیت بالای علمی دانش آموزان خوزستانی دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.