کد خبر : 1635
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

گزارشی از یک دوره با کیفیت ضمن خدمت در شهر اهواز:

گزارش|روز دوم دوره ضمن خدمت «مدیریت فعالیت‌های پرورشی» اداره آموزش و پرورش ناحیه۳اهواز+تصاویر

گزارش|روز دوم دوره ضمن خدمت «مدیریت فعالیت‌های پرورشی» اداره آموزش و پرورش ناحیه۳اهواز+تصاویر
روز دوم دوره ضمن خدمت «مدیریت فعالیت‌های پرورشی» اداره آموزش و پرورش ناحیه3اهواز با شرکت همه‌ی معاونان و مربیان پرورشی ناحیه 3، و با حضور سید بهنام میر افضل رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان، علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان، اسکندر ممبینی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه3 اهواز و سید نبی موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز برگزار شد.

به گزارش موج زاگرس، روز دوم دوره ضمن خدمت «مدیریت فعالیت‌های پرورشی» اداره آموزش و پرورش ناحیه۳اهواز با شرکت همه‌ی معاونان و مربیان پرورشی ناحیه ۳، و با حضور سید بهنام میر افضل رئیس سازمان دانش آموزش استان خوزستان، علی بلاسم، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش خوزستان، اسکندر ممبینی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه۳ اهواز و سید نبی موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز برگزار شد.

 

ضرورت جهاد تبیین در مقابل تحریف دشمن/استفاده از ظرفیت خبرنگاری دانش‌اموزان علاقمند به خبرنگاری برای خبرگزاری پانا

سید بهنام میر افضل رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان در این جلسه به فعالیت حوزه رسانه و خبرگزاری پانا اشاره و گفت: در این مسیر و فرصت از ظرفیت دانش اموزان برای حوزه خبرنگاری استفاده شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان به اهمیت کار رسانه ای و نیاز امروز جامعه به ظرفیت رسانه ای اشاره و بیان کرد: در راستای اطلاع رسانی تبیین و ارائه گزارش عملکرد هر دستگاه فعالیت خبرنگاران لازم است.

میر افضل اضافه کرد: از ظرفیت خوب رسانه ای در این جنگ شناختی و رسانه ای و ترکیبی ، باید استفاده شود،  زیرا که دشمن  در جنگ شناختی حساب شده کار می کند و همه ارکان باید در جهت مقابله با دشمن فعالیت داشته باشید.

برگزاری کنگره ملی ۳۱۳ در سازمان دانش آموزی کلید خورد

رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان به یکی دیگر از ظرفیت های و فعالیت های سازمان دانش آموزی اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری طرح کنگره ملی ۳۱۳ در سازمان دانش اموزی کلید خورد و در اردیبهشت ۱۴۰۲ در تهران یک نمایشگاه برگزار می شود که با ۳۱۳ غرفه و در هر غرفه  یک شخصیت تمدن ساز و اثرگذار( یکی از مفاخر و مشاهیر) در تاریخ این مملکت معرفی می شود.

میر افضل   اذعان کرد: هر غرفه توسط دانش اموز اداره می شود که  ظرفیت ، اثار و استعداد هر دانش آموز در این غرفه ها هم معرفی می شود.

رئیس سازمان دانش آموزی استان خوزستان به  فرمایش مقام معظم رهبری  و الگوی تمدن سازی اشاره و گفت: در راستای جهاد تبیین هم باید گام برداشته  شود.

میر افضل با اشاره به اهمیت جهاد تبیین؛  گفت: جهاد تلاشی است که در جواب دشمن انجام می دهیم؛ تبیین یعنی بیان حقیقت و نقطه مقابل تحریف دشمن است.

ضرور فعالیت‌های پرورشی در راستای تربیت دانش‌موزآن در شرایط فعلی جامعه

اسکندر ممبینی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در این جلسه در جمع معاونین و مربیان پرورشی این ناحیه اظهار کرد:  وجود خلاء تربیتی در جامعه احساس و  دانش اموزآن از بسیاری از مسائل فاصله گرفتند؛ البته کارهای بزرگی در حوزه های مختلفی انجام شده و می شود که نیاز هست همت بیشتری کرده و برنامه های متناسب با شرایط زمان را در دستور کار قرار دهید.

وی با اشاره به سن فرمانده هان جنگ؛ گفت: همه جوان بودند و سنین بین ۱۸ الی ۲۲  داشتند، در صورتی که دانش آموز و نوجوان و جوان امروز ما به هر دلیلی با بسیاری از مهارت های زندگی  آشنا نیست و برخی از اتفاقات امروز و حوادثی دانش اموزی ناشی از همین مسئله است.

ممبینی با تاکید بر اجرای فعالیت با کیفیت در راستای حوزه پرورشی، گفت: برگزاری نماز جماعت؛ توجه به قران و احترام به پدر و مادر باید مورد توجه قرار گرفته شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه سه اهواز، کار در حوزه ی پرورشی را با توجه به شرایط فعلی خانواده‌ها، جامعه و کشور بسیار با اهمیت عنوان و ابراز امیدواری کرد: برای تربیت دانش آموز و انسان سالم و مثبت برای جامعه ، می توان ازکتاب مقدس قرآن بهره ‌گیری کنیم.

سید نبی موسوی معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه ۳ اهواز در پایان این دوره دو روزه در جمع معاونین و مربیان پرورشی ناحیه اظهار کرد: تلاش ما بر این بود تا با برگزاری چنین دوره ی با کیفیتی نقشه‌ی راهی منظم برای مجموعه تدوین شود.

وی افزود: مجموعه نیروهای پرورشی تلاش تان در این راستا باشد تا با رفتار، برنامه و نظم دقیق و منطقی در جهت جذب دانش آموزان در امورات تربیتی و مذهبی؛ گام های مفید و موثری برداشته شود.

موسوی ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولان استان خوزستان و شهر  اهواز و همه‌ی معاونان و مربیان پرورشی اداره ناحیه سه در این دوره دو روزه، متذکر شد: بصورت جدی و مستمر بر وظایف محوله‌ی مجموعه نظارت خواهیم کرد و انتظار داریم از هیچ تلاش و کوششی دریغ نشود.

خبرنگار: وحید آهنگ

انتهای پیام/و.آ

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.