کد خبر : 3237
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۳۵

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خبرداد :

کسب ۵ رتبه برتر توسط فرهنگیان و دانش آموزان خوزستانی در پویش ملی فرهنگی هنری «علوی»

کسب ۵ رتبه برتر توسط فرهنگیان و دانش آموزان خوزستانی در پویش ملی فرهنگی هنری «علوی»
حمیدی نژاد افزود: آغاز پویش ملی علوی همزمان با دهه ولایت و امامت، عید قربان تا غدیر، نوزدهم تا بیست و هفتم تیرماه ۱۴۰۱ بوده است.

به گزارش موج زاگرس،   مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برگزاری پویش ملی فرهنگی هنری «علوی»  ، گفت : فرهنگیان و دانش آموزان خوزستانی در پویش فرهنگی هنری «علوی»  ۵ رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

وی افزود : آقای داریوش فرهادی از شهرستان باغملک رتبه دوم در خوش نویسی و آقای اصغر رضایی از شهرستان گتوند در رشته شعر رتبه سوم و آقای اردشیر زاهدی در رشته خوشنویسی نستعلیق رتبه شایسته تقدیر و آقای مسلم مرادی از بندر امام خمینی (ره) در رشته خوشنویسی رتبه شایسته تقدیر و خانم فاطمه کوشکی دانش آموز دوره تحصیلی متوسطه اول ، از شهرستان اندیمشک در بخش داستان رتبه دوم را به خود اختصاص داد .

حمیدی نژاد اظهار کرد : این پویش فرهنگی هنری با موضوعاتی مانند نامه‌ای به پدرم، کتابسازی، خوشنویسی، نقاشی، داستان کوتاه، فیلم کوتاه، شعر، مقاله و پوستر ویژه دانش‌آموزان دوره دوم ابتدایی، متوسطه اول و دوم و فرهنگیان سراسر کشور و مدارس خارج از کشور برگزار شده است.

وی افزود: آغاز پویش ملی علوی همزمان با دهه ولایت و امامت، عید قربان تا غدیر، نوزدهم تا بیست و هفتم تیرماه ۱۴۰۱ بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.