کد خبر : 5781
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲:۱۱

دومین مدال جهانی ثبت اختراع بر گردن نخبه لر بروجردی

دومین مدال جهانی ثبت اختراع بر گردن نخبه لر بروجردی
یک نخبه لر برای دومین بار صاحب مدال جهانی ثبت اختراع شد.

به گزارش موج زاگرس؛مخترع جوان بروجردی مدال نقره جهانی اختراعات را کسب کرد.

رضا شاه ولایتی، مخترع نخبه و جوان بروجردی که چندین ثبت اختراع در مرکز مالکیت معنوی و عضویت دائم فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) را در کارنامه دارد،در سومین دوره مسابقات جهانی نوآوری و اختراعات فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) که از تاریخ ۲۰ لغایت ۲۲ آگوست سال ۲۰۲۳ میلادی -برابر با ۲۹ لغایت ۳۱ مرداد سال ۱۴۰۲ شمسی- و با حضور بیش از ۸۳۰ اختراع از ۳۶ کشور جهان از جمله:ایران،چین،لهستان،روسیه،برزیل،استرالیا، هنگ کنگ،مالزی،قطر،لبنان،مراکش و سایر کشور ها در مقر فدراسیون جهانی مخترعان (IFIA) واقع در شهر ژنو کشور سوئیس برگزار شد،بعد از اعلام نتایج در روزهای اخیر موفق به کسب مدال جهانی شد.

شاه ولایتی با یکی از اختراعات خود به نام کوله پشتی کوهستانی با قابلیت نجات و ردیابی دقیق محل افراد موفق به کسب مدال نقره جهانی اختراعات شد.

این مخترع نخبه دیار زاگرس سال گذشته هم موفق به کسب مدال برنز جهانی اختراعات با یکی دیگر از اختراعات خود به نام کلاه چتربازی هوشمند شده بود.

هیئت تحریریه پایگاه خبری موج زاگرس این موفقیت علمی را به شیرمرد نخبه دیار زاگرس تبریک گفته و کسب درجات علمی بالاتر و توفیق روزافزون در زندگی را از خداوند منان برای وی خواستار است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.