تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۵۵
کد خبر : 4181

با حضور ریاست اداره آموزش و پرورش حمیدیه:

جلسه شورای آموزش و پرورش حمیدیه با محوریت پروژه مهر برگزار شد

جلسه شورای آموزش و پرورش حمیدیه با محوریت پروژه مهر برگزار شد
جلسه پروژه مهرحمیدیه،باحضور عادل حلفی رئیس آموزش و پرورش،مسئولین تمام ادارات،فرمانداری،شهرداری،رئیس شورای شهر، و مسئولان کارگروههای شش گانه  پروژه مهربرگزار شد.

به گزارش موج زاگرس به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش حمیدیه؛در راستای برنامه ریزی و تنظیم فعالیت ها ، و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس،وبا هدف تبیین وظایف و اقدامات کمیته های مرتبط درسطح مدیریت ، جلسه پروژه مهرحمیدیه،باحضوررئیس آموزش و پرورش،مسئولین تمام ادارات،فرمانداری،شهرداری،رئیس شورای شهر، و مسئولان کارگروههای شش گانه  پروژه مهربرگزار شد.

حلفی رئیس آموزش و پرورش حمیدیه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و همکاری های همه جانبه ادارات با آموزش و پرورش حمیدیه در این  جلسه گفت:مجموعه اقداماتی هر ساله در آموزش و پرورش به منظور آماده سازی مدارس و بازگشایی تحت عنوان پروژه مهر اجراء می شود که سال تحصیلی جدید نیز با اتکاء به تجارب سنوات گذشته این پروژه باید با دقت عمل خاصی اجرایی گردد .

 

عادل حلفی هدف ازایجاد پروژه مهر را تعامل و همکاری درون بخشی و برون سازمانی عنوان نمود و ماه مهر را متعلق به همه ارگان ها و سازمانها دانست و گفت:در اجرای هر چه بهتر و برگزاری امتحانات شهریورماه و اجرای پروژه مهر از تمام ادارات حاضر انتظار همکاری داریم.

وی با بیان این نکته که کارگروههای سازماندهی،تعمیر و تجهیز،توجیه و تبلیغ،تاییدصلاحیت ،نظارت و ارزیابی و سلامت، شش کمیته ستاد پروژه مهر است که بر اساس شرح وظایف محوله، فعالیت می کنند افزود: این فعالیت ها درسطح شهرستان و مدارس نیزطبق شرح وظایف تعریف شده پیگیری می شود.

وی ادامه داد:انتظار ما از کارگروه های ستاد این است که حداقل هفته ای یک جلسه با مطالعه دقیق شرح وظایف وتنظیم صورتجلسه مطابق دستورالعمل ابلاغی تشکیل داده وتصمیمات اساسی اتخاذ نمایند .

رئیس آموزش و پرورش حمیدیه خاطر نشان کرد: مسئولین و اعضای کارگروه ها با نظارت و بازدید مستمر از مدارس و بررسی مشکلات و کمبود های آنان نسبت به رفع فوری اقدام نمایند تا در فصل بازگشایی مدارس میزبان خوبی برای نوگلان و دانش اموزان شهرستان باشیم . 

در آخر عدنان الوان پور فرماندارحمیدیه،ضمن بیان اهمیت آموزش و پرورش،بر کمک های همه ادارات در اجرای هر چه بهتر پروژهای آموزش و پرورش تاکید کرد

انتهای پیام/خبرنگار:بهار آب روشن

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.