کد خبر : 2818
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی عنوان کرد:

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان در قالب سفر رئیس جمهور به استان

اختصاص ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان در قالب سفر رئیس جمهور به استان
رضامراد صحرایی امروز پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در پایان اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش و در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی اظهار کرد: سفرهای دولت مردمی یک الگوی مدیریتی جدید در جهان است که شامل ارتباط مستقیم با مردم و فهمیدن مسائل در میدان است.

به گزارش موج زاگرس،      رضامراد صحرایی امروز پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در پایان اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش و در گفتگوی اختصاصی با روابط عمومی اظهار کرد: سفرهای دولت مردمی یک الگوی مدیریتی جدید در جهان است که شامل ارتباط مستقیم با مردم و فهمیدن مسائل در میدان است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت وزارت آموزش و پرورش در حوزه میز ارتباطات مردمی سفر ریاست محترم به خوزستان؛ خاطرنشان کرد: وزارت آموزش و پرورش به عنوان یکی از دستگاه های پاسخگو و بزرگ دو میز خدمت در اهواز و آبادان مستقر کرده است تا پاسخگوی درخواست های مردم در حوزه آموزش و پرورش باشد.

صحرایی در پایان با تاکید بر اینکه ایران مدیون خوزستان است و رشادت های مردم خوزستان در دوران ۸ سال دفاع مقدس ماندگار خواهد بود؛ خاطرنشان کرد: ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش خوزستان دستاورد سفر رئیس جمهور به خوزستان خواهد بود که فردا در جلسه با حضور رئیس محترم جمهور نهایی خواهد شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.