کد خبر : 2808
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

امام جمعه اهواز: اشتغال مطالبه اصلی جوانان خوزستان است

امام جمعه اهواز: اشتغال مطالبه اصلی جوانان خوزستان است
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: اشتغال در استان با استفاده از نیروهای بومی یکی از مهمترین مسائل ماست.

به گزارش موج زاگرس،    سید محمد نبی موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز در جمع مردم اهواز در مصلی اهواز اظهار کرد: یک ماه مراقبت برای حفظ دستاوردهای معنوی ماه رمضان است تا خداوند دهها برابر پاداش بدهد.
وی گفت: چند مطالبه مردمی از دولت داریم بر اساس اولویت یکی از مطالبات مهم جوانان اشتغال است. اشتغال در استان از طریق استفاده از نیروهای بومی یکی از مهمترین مسائل ماست.
موسوی فرد گفت: واگذاری مسکن مطالبه دیگری است که مردم با جدیت تقاضا دارند. مردم کمر خم کرده‌اند برای اجازه بهای مسکن و این شایسته مردم نیست.  آب کشاورزی، تکمیل پروژه فاضلاب، آبرسانی در سه حوزه کوثر، فدک و غدیر از دیگر مطالبات مردم است.

موسوی فرد با تاکید بر مطالبه فرهنگی مردم خوزستان گفت: دستگاه‌ها باید به تعهدات فرهنگی خود عمل کنند.  وام ازدواج از دیگر مطالبات مهم جوانان این استان است و باید پرداخت وام به جوانان ما در تمامی شهرستانهای خوزستان تسهیل شود. پ

موسوی فرد: خسارت نکشت، کشت برنج با مدل خشک‌کاری، تهیه کود برای کشاورزی  و تامین حق‌آبه برای کشاورزان از مطالبات جدی ماست.  مردم خوزستان در تمامی صحنه‌های انقلاب از نظام حمایت کردند و این مردم در کنار شما خواهند ماند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.