کد خبر : 1573
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱

امدادرسانی هلال احمر خوزستان به بیش از ۹۰ نفر در ۴۸ ساعت گذشته

امدادرسانی هلال احمر خوزستان به بیش از ۹۰ نفر در ۴۸ ساعت گذشته
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، حادثه شهری و عملیات امدادرسانی در آبگرفتگی منازل مسکونی امداد رسانی شد

به گزارش موج زاگرس،امیرعباس نجفی اظهار کرد،  با اشاره به بارندگی اخیر در استان، اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته به ۶ حادثه جاده‌ای، حادثه شهری و عملیات امدادرسانی در آبگرفتگی منازل مسکونی امدادرسانی شد.

وی افزود: در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بوده و مناطق هپرو، میداود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی متاثر از این بارش ها نیازمند امدادرسانی شدند که با پاسخگویی سریع امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان باغملک ارزیابی‌ها انجام و عملیات امدادرسانی صورت گرفت.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان تصریح کرد:در این آب گرفتگی به ۹۰ نفر امدادرسانی شده و اقلام زیستی شامل پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادرهای اسکان بین این عزیزان توزیع شده است.

وی در ادامه با اشاره به حوادث جاده‌ای در این بازه زمانی گفت: نجاتگران پایگاه‌های امدادی نیز در محورهای اندیکا_تاراز، هندیجان_بوطاری،شوش_دانیال نبی، مسجدسلیمان_ سه راهی لالی، شادگان_دارخوین و محور شوش اندیمشک به ۷ مصدوم امدادرسانی و به مراکز درمانی انتقال داده‌اند.
سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان در پایان با تقدیر از زحمات شبانه روزی نجاتگران تصریح کرد: ۸ خودرو آمبولانس، ۱۳ تیم عملیاتی در حوادث ۴۸ ساعت گذشته مشغول امدادرسانی بوده‌اند.

انتهای پیام/بهار آب روشن

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.