کد خبر : 6035
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲:۳۷

حاتم مطوری نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز ، کارون،باوی و حمیدیه:

سبقت یک سرباز از ۲۹۰ سیاستمدار کهنه کار+تصاویر

سبقت یک سرباز از ۲۹۰ سیاستمدار کهنه کار+تصاویر
نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز ، کارون،باوی و حمیدیه بیان کرد: امیدوارم قانونگذاری ؛ نظارت ؛ خدمت و فعالیت‌های نمایندگان به سویی حرکت کند که مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد اهداف و خدمت صادقانه و واقعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخواهد که در انتصابات دخالت کنند.

به گزارشموج‌ زاگرس،   مهندس حاتم مطوری نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع مردم اهواز  در جشن اعیاد شعبانیه از سبقت یک سرباز از ۲۹۰ سیاستمدار کهنه کار سخن گفت و  پس از تبریک عید میلاد امام حسین( ع) امام سجاد (ع) و حضرت عباس (ع )در ماه شعبان،اظهار کرد: انتخابات مجلس عرصه سیاسی نیست بلکه عرصه خدمت است .

وی افزود: نماینده مجلس به نیابت از مردم با رأی مردم به عنوان نائب و مأمور وارد ساختمان بهارستان میشود تا بصورت صادقانه و واقعی مشکلات را حل کند نه اینکه برای خود یا حزبش سیاست بازی کند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز ، کارون،باوی و حمیدیه بیان کرد: سربازی به نام سردار شهید قاسم سلیمانی از زمان انقلاب اسلامی و ۸ سال دفاع مقدس و تا زمان دفاع از حریم اهل البیت علیهم السلام همیشه با لباسی ساده و خاکی رنگ متواضع و مهربان در عرصه دفاع و خدمت به مردم در حال جهاد بود . این سرباز زیر سایه مقام معظم رهبری رشد یافت؛ مردم پس از سال‌ها او را با نام حاج قاسم می‌شناختند و روز به روز ماه به ماه و سال به سال با کسب درجات و افتخارات به مقام سرداری نائل آمد، لباس نظامی او دیگر جایی برای چسباندن مدالات و درجات طلایی و افتخارات نورانی روی سینه یا شانه‌هایش نبود اما پیراهن ساده و خاکی خود را ترجیح می‌داد و همیشه به تن داشت تواضع ایمان قدرت و استقامت او باعث میشد همیشه در میدانهای سخت پیشگام و فرمانده باشد؛ اما او همیشه و همه جا خود را سرباز میدانست ؛ سرباز میدان ؛ سرباز رهبری و سرباز وطن. فرماندهی کل سپاه قدس همزمان با فرماندهی کل جبهه مقاومت در کشورهای اسلامی از مهمترین مناصب او بود.

مطوری گفت: حاج قاسم در اواخر فرماندهی خود دیگر اختیارات؛ درجات و یا مقامی از سوی مقام معظم رهبری نمانده بود که به او اهدا کنند در اینجا رهبری با محبت از او قدردانی می‌کرد او را در آغوش می‌گرفت می‌بوسید تا آنجا پیش رفت که تمام جبهه کفر به پرواز درآمد و او را موشک باران کرد تا مصداق کلمه اربن اربای سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام درباره او محقق شود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز ، کارون،باوی و حمیدیه  تاکید کرد: اما کار تا به اینجا به اتمام نرسید و مقام معظم رهبری در زمان تشییع پیکر مطهر وی هنگام نماز بر روی جسمان وی اشک می‌ریزد و سردار حاج قاسم سلیمانی به سردار دل‌ها ارتقا می‌یابد به راستی وقتی رهبر حاضر جهان اسلام برای شخصی گریست چه اختیارات چه مقام و چه امکاناتی مانع او می‌شود این یعنی همه این‌ها را تمام این‌ها را به معنای کلمه در اختیار دارد چون تمام عمر با صداقت و پاکی خدمت کرد و به اندازه تار مویی لغزش نداشت حتی مقام شهادت را در دستان خود داشت و آن را کسب کرد و در مراسم تشیع وی دهها نفر در اثر ازدحام جمعیت کشته میشوند .

مطوری اذعان داشت: اما امروز متاسفانه بالاترین اعضای سیاسی یک کشور یعنی قوه مقننه از مداخله در انتصابات از سوی مقام معظم رهبری محروم می‌شوند؛ اختیارات آنها را کاسته و قدرت مجلس را محدود می‌شود. چرا چون که نمایندگان مجلس در انتصابات بر اساس شایسته سالاری حرکت نکرده و از ضوابط روابط و رفاقت استفاده کرده‌اند‌؛ این است که پس از گذشت ۱۱ دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی مردم از نتایج عملکردها راضی نیستند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی اهواز ، کارون،باوی و حمیدیه بیان کرد: امیدوارم قانونگذاری ؛ نظارت ؛ خدمت و فعالیت‌های نمایندگان به سویی حرکت کند که مقام معظم رهبری در جهت پیشبرد اهداف و خدمت صادقانه و واقعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بخواهد که در انتصابات دخالت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.