کد خبر : 6048
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲:۱۵

امام جمعه اهواز:

اگر چه مشکلاتی وجود دارد،دولت، شب و روز در حال خدمت‌رسانی به مردم است

اگر چه مشکلاتی وجود دارد،دولت، شب و روز در حال خدمت‌رسانی به مردم است
حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با انتقاد از اظهارات برخی افراد گفت: اگر دلسوز انقلاب هستید، استان خوزستان را سیاه جلوه ندهید چرا که باعث فرار سرمایه گذاران خواهد شد.

به گزارش موج زاگرس؛  حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدنبی موسوی فرد روز جمعه در آیین سیاسی عبادی نماز جمعه اهواز ضمن توصیه به تقوای الهی اظهار کرد: باید برای جوانان خود برنامه و طرح داشته باشیم تا جامعه ایمانی تقویت شود.

وی ضمن قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال پرشورتر از سال قبل بود، آنها وفاداری خود را نسبت به انقلاب ثابت کردند لذا مسئولان باید در رفع مشکلات آنها به ویژه اشتغال جوانان تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم گفت: اگر انتقال آب از سد دز به کرخه انجام نمی شد امروز بیشتر شهرهای استان در آب آشامیدنی مشکل داشتند.

وی افزود: این دولت، شب و روز در حال خدمت رسانی به مردم است اگر چه مشکلاتی وجود دارد به عنوان مثال قیمت برخی اجناس در بازار بالا و پایین می‌شود و قیمت‌ها در شهرهای استان متفاوت است.

حجت الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه مردم باید حضور مسئولان و کارایی آنها در مناطق مختلف را احساس کنند، تاکید کرد: باید از تمام ظرفیت‌های استان برای رفع مشکلات استفاده کرد؛ مسئولان باید در میدان حاضر شوند و مشکلات مناطق را قبل از انتخابات برطرف کنند.

احیای هفت هزار کارخانه در کشور

امام‌ جمعه اهواز گفت: هفت هزار کارخانه تعطیل شده بود که در دولت جدید احیا شد؛ نزدیک به ۲۰۰ مورد این واحدها در خوزستان بود علاوه بر این در این دولت میلیون‌ها بشکه استخراج و صادر می‌شود که در نوع خود یک دستاورد است.

وی ادامه داد: تمام بدهی دولت قبل با درایت مسئولان، در این دولت پرداخت شد همچنین آب آشامیدنی از خلیج فارس به چندین استان منتقل و تولید گندم در دولت فعلی به ۱۱ میلیون تن در سال افزایش یافت.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد با انتقاد از اظهارات برخی افراد گفت: اگر دلسوز انقلاب هستید، استان خوزستان را سیاه جلوه ندهید چرا که باعث فرار سرمایه گذاران خواهد شد.

وی افزود: ما از دولت گله مند هستیم به این دلیل که اقدامات و کارهای انجام شده را در فضای مجازی مطرح نمی‌کند؛ ما اگر به دنبال پایداری نظام هستیم باید نکته‌های مثبت را مطرح کنیم.

امام جمعه اهواز گفت: اگر ائمه جمعه کارهای مثبت انجام شده در کشور را بیان نکنند در واقع به نظام خیانت کرده اند.

وی با طرح این سوال که چرا ما باید در انتخابات شرکت کنیم، افزود: تکیه گاه ایران اسلامی بر خدا و مردم است لذا با توجه به تلاش دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی، حضور در انتخابات و مشارکت حداکثری واجب است.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.