کد خبر : 6032
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱

بالا بردن تعرفه خدمات پزشکان راهکار مناسبی برای جابه‌جایی آنها نیست

بالا بردن تعرفه خدمات پزشکان راهکار مناسبی برای جابه‌جایی آنها نیست
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: استقرار مطب‌های پزشکی در برخی نقاط شهر اهواز یک چالش جدی است و برای رفع آن باید برنامه ریزی لازم انجام شود.

به گزارش موج زاگرس؛ حجت‌الله سلیمانی روز پنجشنبه در سی و چهارمین نشست کمیسیون حمل و نقل و ترافیک کلانشهرهای ایران با اشاره به فعالیت پزشکان در برخی نقاط اهواز و ایجاد ترافیک سنگین اظهار کرد: باید برنامه ریزی لازم برای برون رفت از این چالش انجام شود.

بالا بردن تعرفه خدمات پزشکان راهکار مناسبی برای جابه جایی آنها نیست

وی با بیان اینکه بالا بردن تعرفه خدمات پزشکان راهکار مناسبی برای جابه جایی آنها نیست افزود: معمولا محل استقرار پزشکان به صورت زنجیره‌ای به هم‌پیوسته بوده و این موضوع، امر ساماندهی مطب های پزشکی را سخت‌تر کرده است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: می‌توان با تعریف سرانه ای مشخص، مانع از استقرار پنج هزار پزشک در یک نقطه از شهر شد.

وی هدف از برگزاری این نشست را بهره‌گیری از تجارب دیگر شهرها در حوزه حمل و نقل و ترافیک دانست و افزود: همچنین در این نشست آخرین تلاش‌ها در زمینه کاهش تصادفات و اقدامات نرم‌افزاری در راستای مدیریت ترافیک و رفتار رانندگان پرخطر، بررسی می‌شود.

سلیمانی با اشاره به برقی‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی و چگونگی دستیابی به آن بیان کرد: در صورت تدوین سند برقی‌سازی ناوگان و انعقاد قراردادها، می توان در این زمینه گام‌های بزرگی برداشت.

وی در خصوص میزان بهای خدمات تاکسی‌های اینترنتی افزود: مکانیزم نرخ‌گذاری، مهم‌ترین چالش شهری است لذا باید به گونه‌ای رفتار کنیم تا تبعات اجتماعی آن گریبان‌گیر شهرداری‌ها نشود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اهواز گفت: از ابتدای سال آینده این موضوع به عنوان یکی از منابع پایدار شهری با تغییرات اندک نسبت به سال قبل مطرح خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.