کد خبر : 2105
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

سفر رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد/بهره برداری از ۳پروژه بزرگ استان با حضور رئیس جمهور

سفر رئیسی به کهگیلویه و بویراحمد/بهره برداری از ۳پروژه بزرگ استان با حضور رئیس جمهور
احمدزاده از سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد و بهره برداری از چند طرح بزرگ عمرانی-اقتصادی در این استان خبر داد.

به گزارش موج زاگرس؛ استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای اداری این استان تصریح کرد : در سفر دوم هیئت دولت به استان طرح‌های سد چم شیر ، جاده پاتاوه به دهدشت و کارخانه قند یاسوج به بهره‌برداری می‌رسد.

علی احمد زاده در این نشست با بیان اینکه اعتبارات تخصیص‌ یافته سال ۱۴۰۱ استان هنوز ابلاغ نشد، گفت: قرار است تا ۱۵ دی ماه  این مهم محقق شود.

وی به همکاری بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی با سرمایه‌گذاران اشاره کرد و ادامه داد: در اخذ استعلامات تسهیل شود تا سرمایه گذاران بتوانند به سرعت کار‌های خود را آغاز کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد همچنین خواستار برگزاری برنامه‌های جمعی و نشاط آفرین در این استان شد و اضافه کرد: سازمان‌ها نهاد‌هایی که با مردم سر وکار دارند برنامه‌های شاد و جمعی را تسریع بخشند تا در جامعه نشاط و امیدآفرینی ایجاد شود.

احمدزاده همچنین گفت: تا پایان اسفند امسال یک روز در هفته دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تعطیل می‌شوند که تلاش بر این هست که این تعطیلی آخر هفته باشد.

مدیران در مصاحبه‌های خود دقت لازم را داشته باشند

وی به انتشار برخی اخبار کذب در استان هم اشاره کرد و گفت: طرح‌هایی که بیش ده هزار میلیارد تومان برای آن هزینه شده است اکنون برخی از رسانه‌ها با انتشار یک خبر همه خدمات دولت زیر سوال می‌رود که نمونه آن سد چم شیر بوده که حالا در زمان بهره برداری با این هجمه‌ها روبه‌رو شده است، لذا انتظار می‌رود مدیران در مصاحبه‌های خود دقت لازم را داشته باشند.

خبر تغییر استاندار استان شایعه است

احمدزاده همچنین خبر تغییر استاندار در رسانه‌ها را شایعه دانست و گفت: مدیران به کار‌ها سرعت بدهند، طرح‌ها را در دستور کار قرار دهند و اگر مدیران کار را جدی نگیرند باید مراقب عواقب آن باشند.

اخذ مجوز پترو پالایشگاه گچساران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد به دیدار هفته گذشته خود با وزیر نفت هم اشاره کرد و افزود: در این دیدار طرح پتروپالایشگاه گچساران با خوراک ۱۰۵ هزار بشکه نفت و اشتغالزایی ۵ هزار نفر مجوز گرفت.

وی با بیان اینکه به زودی فعالیت مجدد شرکت پلیمر گچساران که زیر مجموعه پتروشیمی است آغاز می شود گفت: بهره‌برداری از گاز منطقه مختار در بویراحمد نیز به زودی آغاز می‌شود.

احمدزاده همچنین به دیدار روز دوشنبه خود با رییس جمهور اشاره کرد و ادامه داد: در این دیدار رئیس جمهور بر بحث ارتباطات مردمی تاکید کرد و از عملکرد تغییرات مدیریتی رضایت داشتند.

احمدزاده با بیان اینکه در این دیدار رئیس جمهور بهره وری در کهگیلویه و بویراحمد را پایین دانست و گفت: فعالیت سرمایه گذاری هلدینگ‌های دولتی از جمله موارد دیگری بود که از رئیس جمهور درخواست شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.