کد خبر : 2758
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان؛

ضرورت حرکت از حافظه محوری به سمت آگاهی محوری و ترویج دانش عملی در بین دانش آموزان

ضرورت حرکت از حافظه محوری به سمت آگاهی محوری و ترویج دانش عملی در بین دانش آموزان
آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و استاد حوزه علمیه و دانشگاه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت : آموزش و پرورش باید اولویت نخست کشور باشد.

به گزارش موج زاگرس،  آیت الله عباس کعبی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و استاد حوزه علمیه و دانشگاه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت : آموزش و پرورش باید اولویت نخست کشور باشد.

وی با عنوان اینکه اقدامات بسیار خوبی در آموزش و پرورش خوزستان صورت گرفت است ، ادامه داد: آموزش و پرورش نیازمند تحول بنیادین است فلذا امکانات کشور باید در اختیار آموزش و پرورش باشد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ، آموزش و پرورش باید در کنار هم صورت گیرد ، افزود: آموزش بدون تربیت اسلامی راه به جایی نمی برد و خروجی باید متوازن باشد.

آیت الله کعبی ، با بیان اینکه رشد عقلانیت و خردورزی باید آموزش وپرورش مورد توجه قرار گیرد عنوان کرد : رشد دانش و آگاهی در آموزش و پرورش دنبال گردد و نباید حافظه محوری اساس آموزش باشد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت پرورش نخبگان است ، گفت : محتوای درسی باید بازبینی و ارتقاء یابد.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.