کد خبر : 2401
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۶

استاندار خوزستان در نشست شورای بانک‌های استان:

عدالت در پرداخت تسهیلات مدنظر قرار گیرد/ سیستم‌ بانک‌ها باید به روز شوند

عدالت در پرداخت تسهیلات مدنظر قرار گیرد/ سیستم‌ بانک‌ها باید به روز شوند
استاندار خوزستان گفت: باید سیستم فعالیت بانک‌ها به صورتی پیش برود که مراجعات ارباب رجوع به سازمان باشد نه به فرد تا شرایط برای همه افراد یکسان شود.

به گزارش موج زاگرس،   نشست شورای هماهنگی بانک‌های استان امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه به ریاست علی اکبر حسینی محراب، استاندار خوزستان برگزار شد.

استاندار خوزستان در ابتدای این نشست با تأکید بر ضرورت شفاف‌سازی در بانک‌ها اظهار داشت: زنجیره تولید و تأمین تا بازار باید کنترل شود؛ زیرا مشکلات اخیری که در بازار به وجود آمده ناشی از عدم وجود این زنجیره‌ها است.

حسینی محراب خطاب به مدیران بانک‌ها بیان داشت: عدالت مهم‌ترین موضوعی است که باید در پرداخت‌ها به آن توجه شود؛ زیرا پروردگار عادل است و چیزی را خلاف عدل نمی‌پذیرد.

وی عنوان داشت: باید سیستم فعالیت در بانک‌ها به صورتی پیش برود که مراجعات ارباب رجوع به سازمان باشد نه به فرد تا شرایط برای همه افراد یکسان شود.

استاندار خوزستان با تأکید بر تسهیل در ارائه وام‌‌های ازدواج افزود: جهت ارائه وام‌های ازدواج، صنعت، خرید منزل و خودرو زمانبندی صورت گیرد تا این فرایند برای مردم تسهیل شود.

حسینی محراب با اشاره به اینکه آسیب‌شناسی در بانک‌ها صورت گیرد، ابراز داشت: سیستم‌ بانک‌ها باید به روز شوند و اعتبار سنجی شرکت‌ها صورت گیرد.

وی در پایان گفت: مسیرهای میانبر مانند تجارت خارجی و اقتصاد بین المللی استان خوزستان را نجات می‌دهد؛ بنابراین سرمایه‌گذاران باید هدف‌های خود را در بازارهای خارجی مشخص کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.