کد خبر : 2200
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶

۱۵ هزار نفر در خوزستان خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند

۱۵ هزار نفر در خوزستان خدمات مشاوره‌ای دریافت کردند
مدیرکل بهزیستی خوزستان با اشاره به فعالیت‌های بهزیستی در حوزه پیشگیری گفت: با هدف کنترل آسیب‌های اجتماعی در ۹ ماه اخیر به بیش از ۱۵ هزار نفر در خوزستان خدمات مشاوره‌ای ارائه شد.

به گزارش موج زاگرس،مهران کریمیان در با اشاره به فعالیت‌های بهزیستی در حوزه پیشگیری گفت: بیش از ۱۶۰ مرکز مشاوره غیر دولتی تحت نظارت بهزیستی به هم استانی‌ها خدمات رسانی می‌کنند.

مدیرکل بهزیستی خوزستان خبر داد: همچنین مرکز مشاوره تلفنی ۱۴۸۰ بهزیستی برای حل مشکلات خانواده‌ها فعال هستند که پس از ویزیت در صورت نیاز به مراکز حضوری دولتی به صورت رایگان و خصوصی ارجاع داده می‌شوند.

وی افزود: با هدف کنترل آسیب‌های اجتماعی، مداخله در بحران‌های فردی و اجتماعی با محوریت زنان، دختران، سالمندان، کودکان و افراد در معرض آسیب، ۲۱ گروه اورژانس اجتماعی بهزیستی خوزستان در ۹ ماه اخیر به بیش از ۱۵ هزار نفر خدمات رسانی کردند.

کریمیان با اشاره به ارائه خدمات ۸ مرکز مشاوره ژنتیک رایگان از سوی بهزیستی به مراجعان گفت: فرادی که سابقه معلولیت دارند می‌توانند قبل از ازدواج و فرزندآوری به این مراکز مراجعه کنند که آزمایش ژنتیک برای خانواده‌های تحت پوشش به صورت رایگان است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.