کد خبر : 4757
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۸

استاندار خوزستان:

بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی۲۰۰۰پروژه در خوزستان

بهره‌برداری یا کلنگ‌زنی۲۰۰۰پروژه در خوزستان
استاندار خوزستان از احداث یک نیروگاه ۳۰۰ مگابایتی ‌خبر داد و گفت: طبق گفته وزیر نفت بیش از ۱۶ میلیارد دلار در استان خوزستان سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت که به طبع آن ایجاد اشتغال و آموزش در بخش های مختلف شکل می‌گیرد.

به گزارش موج زاگرس،   علی‌اکبر حسینی محراب در حاشیه بازدید از نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون پروژه‌های بزرگی در سطح ملی، استان شهرستان‌ها، بخش‌ها و روستاها با تلاش دولت و اختصاص بودجه‌های سنگین اجرا شده است.

وی افزود: همواره پروژه‌های بزرگی در استان اجرا شده و خوزستان نسبت به سایر استان‌ها پیشتاز است، امیدواریم این فرصت‌ها جهت نشان دادن زحمات و تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی و بخش خصوصی در کارهای صنعتی کشاورزی باشد.

استاندار خوزستان گفت: در نمایشگاه گرامیداشت هفته دولت دستاوردهای ، صنایع، شیلات حفاری و پتروشیمی به نمایشگاه گذاشته شده است.

وی از احداث یک نیروگاه ۳۰۰ مگابایتی ‌خبر داد و گفت: طبق گفته وزیر نفت بیش از ۱۶ میلیارد دلار در استان خوزستان سرمایه‌گذاری صورت خواهد گرفت که به طبع آن ایجاد اشتغال و آموزش در بخش های مختلف شکل می‌گیرد.

حسینی محراب تصریح کرد: در حوزه کشاورزی استان خوزستان رتبه‌ بالایی در سطح ملی به بدست آورد که در سایر محصولات نیز عملکرد قابل توجهی را شاهد بودیم.

وی ادامه‌ داد: در ایام هفته دولت حدود ۲۰۰۰ پروژه با توانمندی مدیران شوراها، فرمانداری‌ها و مدیران ملی و استانی به بهره‌برداری یا کلنگ زنی شده است. 

استاندار خوزستان از حضور وزیر کشور عراق در استان خوزستان خبر داد و گفت: هفته آینده مهمان وزیر کشور عراق در استان خوزستان هستیم و بی شک استان  خوزستان رویداد بزرگ خبری است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: همچنین در روزهای آینده معاون اول محترم رییس جمهور برای افتتاح و کلنگ‌زنی برخی پروژه‌ها به خوزستان خواهد آمد.

وی با بیان اینکه رسانه ها یاریگر دولت هستند گفت: خوزستان نماد کشور است. انتطار می‌رود که در هفته آینده مردم و رسانه ها شاهد استان پیشگام و پیشرو در حوزه های مختلف پیشگام باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.