کد خبر : 3196
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۵۰

آتش سوزی ۲۰ خانه در اهواز مهار شد

آتش سوزی ۲۰ خانه در اهواز مهار شد
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با بیان اینکه گسترده‌ترین حادثه آتش‌سوزی امروز در منطقه نیوساید رخ داده که در این حادثه ۲۰ منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شدند، گفت: در این حادثه آتش‌ مهار و کنترل شده است.

به گزارش موج زاگرس، به نقل از روابط عمومی آتش نشانی اهواز،ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز  گفت:گسترده‌ترین حادثه آتش‌سوزی امروز در منطقه “نیوساید” رخ داده که در این حادثه ۲۰ منزل مسکونی دچار آتش‌سوزی شدند.

قنبری افزود: آتش سوزی در منطقه نیوساید در پی گرمای شدید هوا، هرس نشدن علفزار و جمع‌آوری نکردن درختان خشک بوده که وزش باد شدید کار را سنگین کرد و اتصال برق نیز عامل توسعه این حادثه شده است.

وی بیان کرد: حادثه آتش‌سوزی در منطقه نیوساید مهار و کنترل شده است. در این عملیات نیروهای آتش‌نشان شرکت نفت نیز حضور داشته‌اند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: در این عملیات ۱۴ تا ۱۸ خودرو و بیش از ۴۰ نیروی آتش نشان برای مهار این آتش‌سوزی‌ها مشارکت داشتند.

وی بیان کرد: با وجود اینکه منطقه نیوساید تحت پوشش شرکت نفت است اما به دلیل نداشتن تجهیزات قوی، این سازمان برای کمک در این زمینه وارد عملیات شده است.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.