کد خبر : 3193
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱:۴۵

آقایان باید پاسخگوی فوتبال خوزستان باشند

آقایان باید پاسخگوی فوتبال خوزستان باشند
مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت:در جلسات شورای تأمین رئیس هیات فوتبال استان حضور ندارد و پیگیر موضوعات مبتلا به فوتبال استان نیست. همه این‌ها دغدغه است و آقای تاج باید پاسخگوی فوتبال خوزستان باشند.

به گزارش موج زاگرس،  به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان خوزستان، حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان  در خصوص وضعیت فوتبال در استان گفت: امیدوارم هیات فوتبال استان خوزستان بیش‌تر از این پای کار بیاید و اینکه فقط به عنوان اینکه متولی فوتبال هستیم اما به وضعیت تیم‌ها ورود نکنیم اتفاق خوبی نیست.

وی ادامه داد:من بارها حسن نیتم را در خصوص هیات فوتبال استان نشان دادم اما واقعیت این است که به شدت از عدم ورود هیات فوتبال استان به مسائلی که باید ورود کند اما این مهم صورت نگرفته، دلخور هستیم.

بنی‌تمیم گفت:باید در خصوص استقلال ملاثانی و شرایط و دغدغه سایر تیم‌ها تصمیماتی گرفته شود. حتی باید در خصوص زمین‌ چمن‌های استان نیز تصمیماتی گرفته شود و نمی‌توانیم بگوییم به ما ربطی ندارد و وقتی زیرساختی مستقیماً به ما برمی‌گردد باید نسبت به آن مسئول باشیم.

وی اضافه کرد:اینکه نسبت به وضعیت تیمی که پول دارد یا ندارد یا نسبت به عملکرد هیات‌های شهرستانی بی‌تفاوت باشیم اتفاق خوبی نیست و باید بگویم وقتی روی برگزاری مجمع هیات فوتبال خوزستان موضع داشتیم دلیل آن فنی بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان  خاطر نشان ساخت:به هر حال انتخابات انجام شد و با توجه به اینکه آقای تاج چند بار تماس گرفت، من هم در مجمع سالانه این هیات شرکت کردم و حسن نیت خود را نشان دادم اما بعد از آن متأسفانه ارتباط هیات فوتبال خوزستان با اداره‌کل ورزش و جوانان قطع شد و هیچ رایزنی برای اینکه فوتبال استان بهتر شود، وجود ندارد.

وی ادامه داد:رئیس هیات فوتبال در جلسات شورای تأمین رئیس هیات فوتبال استان حضور ندارد و پیگیر موضوعات مبتلا به فوتبال استان نیست. همه این‌ها دغدغه است و آقای تاج و آقای قنبرزاده باید پاسخگوی فوتبال خوزستان باشند.

پایان پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.