کد خبر : 2273
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

باحضور معاون هماهنگ کننده سپاه برگزار شد:

«خبرنگار: وحید آهنگ»

«تکمیلی»/سومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز خوزستان(گزارش تصویری_متنی)

«تکمیلی»/سومین یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز خوزستان(گزارش تصویری_متنی)
سردار نقدی به فضای مجازی و تبلیغات دروغین مجازی دشمن اشاره و گفت: مهمترین رسالت امروز معلمان این است که نسل جدید را واقع بین بار بیاوریم و نگذاریم دانش اموزان اسیر تبلیغات دروغین دشمن شود.

به گزارش موج زاگرس،  مراسم سومین یادواره ۳۰۵شهید فرهنگی و دانش آموز استان خوزستان در محل مجتمع فجر سپاه سالن اجتماعات امام خامنه ای (مدظله العالی) اهواز برگزار شد.

سردار نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: با انقلاب، رژیم طاغوتی ۲۵۰۰ساله را نابود کرده و همه چیز به دست مردم و با رای مردم اداره می شود.

وی افزود: امروز شاهد پیشرفتی هستیم که نتیجه انقلاب پیشینیان ما بوده و دشمن را شکست دادند.

نقدی بیان کرد: قبل از انقلاب در همه ی عرصه ها محروم و در بن بست بوده، ولی امروز با همت دهه ی شصتی ها یک کشور پیشرفته هستیم.

وی گفت: دشمن دنبال جنگ نیابتی راه افتاده و داعش را ساخت و تروریست پرورش داده است تا امت اسلام را درگیر جنگ داخلی کند، ولی حججی ها به میدان آمدند و مدافع حرم شدند و با فرماندهی سردار قهرمان شهید سلیمانی، با دشمن جنگیدند، و همه معجزه وار پیروز دهه ی هفتادی ما را دیدند.

نقدی اذعان کرد: اینکه دشمن وحشت زده هست و دستپاچه عمل میکند، سابقه نسل های متوالی ما را دیدند می ترسند.

معاون هماهنگ کننده سپاه با اشاره به حمله شیمیایی آمریکایی به هیروشیما و جنایت های انگلیس و امریکا و آل سعود در کشتار بی گناهان و مردم در دنیا، اذعان کرد: آل سعود حتی به یک خبرنگار هم رحم نکرده، و وی را تکه تکه کردند، حالا اینها حامی حقوق بشر شدند.!، آمریکایی که صدهاهزار نفر در افغانستان به کشته داد، می شود حامی حقوق بشر!، و هیچ کس هم صدایش در نمی آید.

مسوولیت تربیت نسل با شما معلمان و فرهنگیان است

نقدی به فضای مجازی و تبلیغات دروغین مجازی دشمن اشاره و گفت: مهمترین رسالت امروز معلمان این است که نسل جدید را واقع بین بار بیاوریم و نگذاریم دانش اموزان اسیر تبلیغات دروغین دشمن شود.

وی افزود: نسلی واقع بین تربیت شود که راه سردار شهید سلیمانی را ادامه دهند.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به حضار و مهمانان مراسم یادواره شهید، گفت: خوزستان از بین ۲۳۰هزار شهید، ۲۴هزار شهید، از بین ۳۶هزار دانش آموز شهید  ۲۸۴۰ شیهد دانش آموز را دارد.

وی افزود: از بین۵هزار شهید فرهنگی بیش از سه هزار معلم شهید تقدیم انقلاب شد.

حمیدی نژاد به شخصیت و رفتار و خصوصیات سردار شهید سلیمانی اشاره و گفت: سردار شهید سلیمانی الگویی برای تربیت از ولایت است و درود بر امامی که همچون سردار سلیمانی را تربیت کرده است.

وی در پایان به نقش با اهمیت معلم و فرهنگی اشاره و بیان کرد:  فرهنگیان برای تربیت و پرورش نسلی در شان انقلاب اسلامی کوشا باشند.

در این مراسم  تشییع شهید گمنام صورت پذیرفت و در پایان ار خانواده های شهدا تجلیل شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.